lørdag 11. februar 2012

Bursdagsfeiring

På torsdag fylte sønnen i huset 9 år, og i helga er det skikkelig bursdagshelg.

I kveld blir vi 7 personer til bords og jeg har fått pynta litt gjestene kommer.

Etter en rask tur på Plantasjen, så ble det vårlig i stua! Tulipaner hører med og i dag ble det med glade farger!
Siden det er guttebursdag så måtte jeg ha blåe blomster på bordet!
Jeg må innrømme at jeg liker veldig godt å dekke bord, og starter gjerne med det lenge før jeg behøver!
Gjennbruk av Norgesglass og syltetøyglass. Ideen har jeg fått i en blogg, selvfølgelig!
Enklere kan det ikke gjøres og det ble riktig så bra!
I morgen blir det gutteselskap på formiddagen og nok et middagsselskap på ettermiddagen.
Gelekaka til guttene er snart klar, og middagen til søndagens gjester er under kontroll.
Det er stas å feire bursdag for både liten og stor, for da får mor pyntet litt!
Ønsker alle en fortsatt fin lørdag!

6 kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei.Så fint du har pyntet!
Lykke til med 2 bordsett og bursdag:)
klem

Mariann sa...

Koselig å pynte til barnebursdag, så fint det ble. Her blir det også bursdagsfeirig i helgen.
Lykke til med feiring av 9-åringen hos dere!

Fjellets datter sa...

Det er klart bursdager skal feires...iallefall for de som så gjerne vil feire...pyntingen var søt, så nå kan du bare slappe av til gjestene kommer.
God lørdagskveld.
Klem fra Kristin

Rekkehuset sa...

Så fint du har pyntet! Det er koselig å forberede selskaper, og veldig lurt å starte i god tid:-) Gratulerer med bursdagsbarnet! Klem fra Hanne.

Line Elisabeth sa...

Så koselig du har dekket bursdagsbordet! Norgesglass er stilige til alt;)

Ha en fin helg og lykke til med bursdagsfeiring:)
Klem Line E.

Camilla sa...

Så fint bordet var pynta :) Håper du kosa deg :)
Ha en fin morsdag i morgen du også :)
Klem