lørdag 11. februar 2012

Morgenstemning #16

Det er helg igjen og morgenstund har gull i munn - eller noen er det tull i grunn...
Denne helge har jeg bursdagsmaratonhelg, men nå tidlig søndag morgen har jeg litt ekstra tid.
Da er det te i koppen og avslapping med hageblader som gjelder!

Mye inspirasjon til hagestart og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til at snøen skal blir borte.

Håper alle får en fin søndag og nå kommer jammen sola her også!
Har du lyst til å se flere morgenstunder så finner du det hos Alt som er vakkert

6 kommentarer:

Maria sa...

Så hyggelig morgen du har laget deg! Lykke til med traveldagen :-)

merethe sa...

Hei venninna :) gratulerer masse med morsdagen din. Her har jeg hele dagen for meg selv... helt til små tassende føtter gjør sin entre utpå ettermiddagen. Jobbehelg for min kjære...slik er det i helsevesenet. Men her koser jeg meg med levende lys og fin musikk høres i bakgrunnen. Kos deg og gratulere sønnen så masse fra meg. ; klem Merethe

marit´s,,, sa...

Hei Vivi.
Gratulerer med sønnen,,stor gutt,,
Så koselig morgenstemning bilde , ha en fin dag og morsdag.

Klem fra Marit.

Ingvill sa...

Hei! det så deilig ut:O) Høres ut som en travel dag for deg, her er det ingenting som skjer. Annet enn morsdag, og her sitter jeg mutters alene og drikker kaffi. Unger og mann sover enda:O) Men jeg er glad for å stå opp alene, jeg er ikke særlig pratesjuk om morraen. Ha en fin morsdag, klem

EliogBella blogg sa...

Koselig hos deg, sitte med hageblader og planlegge våren. Jeg har alt klart i hodet, begynner å bli utålmodig. En fin søndag til deg.

Randines hageblogg sa...

Så hyggelig bilde av morgenstunden din, lykke til med selskapet.

Ha en fortsatt fin søndag!