torsdag 2. februar 2012

Torsdagstema - I like #26

Tro det eller ei, så liker jeg vinteren. Den er hvit, rein og uskyldig og skaper en helt spesiell stemning.
Når snøen får lagt seg over landskapet så dempes alle lyder.
Jeg liker også veldig godt å komme meg ut i vinterlandskapet for å ta bilder. Naturen har sin egen undelig måte å skape utrolig flotte kunstverk på. Det er veldig mye flott å se bare man tar seg tid til å se.
Ut på skitur med noe godt i sekken er noen jeg kan like!
Vil du se mere I like som finner du det her hos:

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Ja! Jeg også liker vinteren! Fine bilder.

Ha en flott vinterdag. Klem:)

Asbjørg sa...

Jeg er ikke så glad i vinteren,men jeg liker at det er mange fine motiver i naturen!Fine bilder hos deg!

Lena o Tommy sa...

Visst är det härligt när det är riktigt fina vinterdagar då snön ligger vit, det är lagom kallt och solen skiner!

Aud på Dal sa...

Så koselig det første bildet var. Skikkelig v9nterstemning:-)

Underberget sa...

Så fine bilder! Nysnø, sol og flotte omgivelser gjør skituren perfekt! Må se å få på meg skia sammen med ungene i helga bare det ikke blir for kaldt...