fredag 10. februar 2012

Tulipaner som takker for seg

I går hadde de siste tulipanene gjort jobben sin og før siste reise så måtte jeg ta noen bilder av dem i snøen.
I håp om at jeg kanskje får nye på morsdagen, så gjelder det å ha tulipanvasen klar!
Tror jammen jeg skal la vasen stå på bordet....
Siste reise for flotte tulipaner....
...som sprer glede uansett hvor dem er...
....ute i snøen eller inne i varmen...
...skjøre blomster som legges forsiktig ned..
...skaper uforglemmelige minner om håp og glede!
* * * * * * * * *

8 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Ja vi får håpe vi får noen nye blomster til søndagen,,det fortjener vi Vivi,,

Jeg håper du får en super duper helg.
Klem fra Marit.

vår lille verden sa...

Så fine bilder av tulipaner på sitt siste..
nyt fredagen!
klem

Anne Kari sa...

Så nydelige bilder. Smart å ta de med på fotoshoot ute før siste reis. Det skal jeg huske på, og satser dermed på at også min vase fylles med nye blomster til søndag. :) Takk for koselig komentar. God morsdagshelg.

Monica sa...

Hei på deg.
Så Nydelige bilder av tulipaner som takker for seg!!
Ønsker deg en riktig fin fin helg ;)
Klem, Monica

Anette sa...

Fina tulpaner och vilken härlig färg!
Ha en fin helg. /Anette

Frøken Solhat sa...

.....og hvilket håb ;0) Smukke tulipan billeder.....

Tak fordi du kigger forbi min have....det er superhyggeligt på denne måde at få udvidet havebekendtskaberne.

Dorthe

Frøken Anker sa...

Hej Vivi
Tak for din kommentar på min blog.

Vedr. kanden, så kan du finde den her: http://www.froeken-anker.dk/Webshop/Item.aspx?ItemId=19238

Hav en dejlig lørdag
Klem

Ingvill sa...

Så nydelige de tulipan bildene ble, fantastisk vakre:O)