lørdag 4. februar 2012

X-faktor blomsterutgaven - Gul

I denne runden i X-faktor konkurransen hos Moseplassen er det fargen gul som skal pryde plassen!
En fantastisk flott farge på blomster, som får selv sola litt i skyggen.
Gule blomster lyser opp i hagen syns jeg og har mange slike flotte solskinnsfjes.

Her er mitt bidrag til den gule runden:

Daglilje!

Synes jeg at en gul plante passer på et sted i hagen, ja så planter jeg den der.

Sammenplanting og fargekombinasjon kommer liksom litt i andre rekke akkurat da!

Har du lyst til å se flere gule solskinnsfjes så finner du dem her:

http://moseplassen.com/2012/02/x-faktor-blomsterutgaven-gul/

17 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

så nydelig og forsiktig farge på dagliljen din :) Jeg liker godt den bleke gule, og den kan jo passe inn nesten over alt og den, sånn sammenplantningsmessig altså. (alle blomster passer jo alltid inn da, sånn egentlig, pøttsann til sånne "fargeestetikk" om plantedilla er sterk nok ;) )

marit´s,,, sa...

Så vakker gul Lilje Vivi.
God søndag , klem fra Marit.

Ellen sa...

Denne var utrolig flott! Elsker fargen:)

November- symra sa...

Jeg er så glad i dagliljene som sørger for å fylle ut i bedene. lauvet strammer opp et litt rotet bed! nydelig gulfargen på linjen din!

Maria sa...

Liljer er utrolig fine! Dessuten ser de fine ut selv uten blomster! Ha en flott søndag!
Klem

Mia sa...

vacker, och gula blommor är toppen. passar så fint med blått och lila tycker jag och sprider värme. ett vackert bidrag, lycka till :)

Gitte H sa...

Rigtigt smuk cremegul daglilje du har valgt :-)

God søndag

krepsemor sa...

Jeg har også gul daglilje i et bed, og i fjor delte jeg den også! Det gjenstår å se om de trives =) Likte også veldig godt den sartgule nyansen på din!
Lykke til, Vivi!

Inger Marie sa...

Dagliljer er elegante og flotte:)
Nydelig kandidat,Vivi:)
Lykke til:)

Mandelhjärta sa...

Nydelig lilje! :)
Lykke til i konkurransen!
God søndag videre!

Lone sa...

Hej Vivi.
Det er en super fin daglilje du viser. Dejlig lys gul farve.
Kh Lone

Anne Marit sa...

Nydelig sart gul farge! Det likte jeg godt! Ja, gule blomster lyser opp, og når det regner er de soler i hagen! Lykke til og god søndag! Hilsen Anne Marit

Underberget sa...

Nydelig gult bidrag!! Lykke til med denne i utfordringen:-)

Tua sa...

Ei riktig lekker daglilje. Lykke til i konkurransen og fortsatt en riktig god søndagsefta :)

Påfuglens hemmelighed sa...

Hold op hvor er den flot. Dagliljer er en skøn blomst og nem. Din er utrolig smuk.

Hilsen Lise Lotte

Bekka sa...

Så vakker gulfarge!
Masse lykke til i den spennende konkurransen :)

Wenche sa...

Dagliljer bare er og blir nydelige!
Lykke til Vivi :-)