torsdag 22. mars 2012

Før dem blir kasta....

En blomsterbukett varer ikke evig, men vist jeg tar noen bilder, så vil jeg ha dem for evig!
Blomsterbuketten som jeg fikk av damene på jobben, har nå liksom gjort sitt og i dag tok jeg med meg hele buketten ut på veranda'n.
Det er så gøy å ta bilder. Prøve seg frem litt med forskjellige ting, og se hva jeg får til!
Noe blir bra, mens andre bilder sletter jeg med en gang.
Ei lita urne gjorde susen sammen med disse avblomstra skjønnhetene!
Hvitt og uskyldig.
En liten engel!
Var ikke den beste fargen på blomsten sammen med engelen, men .....
Litt bedre med rosa tulipan!
Ble veldig fornøyd jeg med bildene!
Nå er buketten kastet på ovnen, og det var det for denne gang.
Snart er det helg og en ny bukett blir vel kjøpt!
Ønsker alle en fortsatt fin torsdag.

6 kommentarer:

Tua sa...

Synes de oransje ranunklene var nydelige, det er en av favorittfarvene. Fine bilder :)
Strålende torsdag til deg

gunsan sa...

Vackra bilder.Ranuklerna är så fina.MVH

merethe sa...

Nydelige bilder. Så lekkert satt sammen. Klem Merethe

Ranten sa...

Fine bilder!

vår lille verden sa...

flotte bilder!Kan ikke få nok av blomster,jeg simpelten elsker de!:)
klem
kathrin

Inger Marie sa...

Hei vivi:)..du er da kreativ så det holder..!..flotte stillben du viser:)
Og takk for din gode kommentar...du er velkommen til å herme etter meg...bare koslig :))