søndag 4. mars 2012

Mandagshjerter!

Mandagstema hos Helene "Alt som er vakker".
I dag er det hjerteformer som er tema og jeg har valgt et bilde som for meg sprer masse glede.
Løytnanshjerter er en gammel staude som jeg husker godt fra barndommen.
Den finnes både i rosa og hvit og kommer igjen år etter år!
For meg så er Løytnanshjerte en fantastisk flott staude, og med de små hjerteblomstrene på rad og rekke så smelter i allefall mitt hjerte!
Ønsker alle en flott mandag!
Her ser det ut til at det blir sol i dag, håper også du har sol!

21 kommentarer:

EliogBella blogg sa...

De er nydelige. Sommer på landet blomster.

Birgitte sa...

Løjtnants hjerte, ja de er så smukke :-)

Lotta sa...

Det finns väl inga andra blommor som har denna fina hjärtform, såå vackra.
Ha en fin vecka.
Lotta

Ezter sa...

Fina hjärtan :)

Med kjæleik til livet sa...

nydelig hjertebilde ;)

monikasmil

Anette sa...

Härliga löjtnantshjärtan! Jag tror jag måste köpa några i år. Har bara den vita varianten! Ha en fin vecka. /Anette

Annemor sa...

Null sol hos Mormor.
Men du hadde både sol og løytnantshjerte.
Hjertelig mandag

Unn sa...

Så søte, Vivi!

Underberget sa...

Løintnantshjerte er bare nydelig! Hører absolutt med i en romantisk hage:-) Jeg mangler den foreløpig, men håper å få skaffet i år eller til neste år. Ha en fin-fin uke, klem fra Berit

Anki sa...

Så vackert hänger de små hjärtan där.

Rejen sa...

De er så fine de små løjtnantshjerter...;-D

Huldra sa...

Vakkert bidrag med gode barndomsminner ja. Husker bestemor hadde disse, og jeg ble så fasinert. Solen skinner her også, så god solmandag. :)

Randines hageblogg sa...

Løyntnantshjerter er nydelige blomster og ditt bilde er flott.

Ønsker deg også en fin mandag!

Inge sa...

Fine hjerter du har valgt at dele med os.. :-)

Asbjørg sa...

De søteste blomstene!

Joy sa...

Åååå... Løytnanshjerte er sååå fine!

Önskar dig en strålande måndag! Kram Joy

Laila -Karin sa...

Nydelig .
Gleder meg til mine blomstrer.
Ha en fortsatt fin kveld

Hakrilas sa...

Kjempenydelige! Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke!:)

Ingeborg sa...

Løytnantshjerter er en av mine favorittstauder, nydelig bilde.

Irene sa...

Så vakre de er!

Aud på Dal sa...

Flott bilde til dagens tema :-)