Gå til hovedinnhold

Våryr.....kanskje?

Det har vært mange dager med sol og varme på Lillehammer. Snøen tiner og vi mennesker, ja vi tiner opp igjen vi også!

Det er mange flotte vårtegn rundt omkring her inne på bloggene.

Hos meg er det enda snø, og veldig lite tegn til spirer!

Derfor måtte jeg ha noen farger inne og etter en lite besøk på Gjenbruket og Nille, så ble dette resultatet.

Dette fatet hadde jeg fra før, men vasen er fra Gjenbruk. Telyseholdere er fra Feel!
Dette fatet står på kjøkkenbordet.
Fatet og vasen her er også fra Gjenbruket. Lys, pynt og glassholderen er fra Nille.
Dette fatet står på stuebordet.
Her er noen bilder som jeg tok av fatene mine:
Syns at denne høna var så søt.
* * * * *

Jeg er sykmeldt på 3. uka nå, pga denne betennelsen i armen.

(Det går veldig bra, så jeg skal ikke klage)

I går fikk jeg hilsen fra damene på jobben.

Kjempe flott bukett med kjempe glade farger!

Kjempe flotte tulipaner!
Etter en runde med kamera og litt lek med bildebehandling, så ble det riktig så fint!
Vi trenger glade farger nå.
Ønsker dere alle en fin onsdag!

Kommentarer

Så koselige lysfat ... og så deilig med litt farger !
Marit sa…
Ja, en savner noen farger når det ikke er så mange ute enda. Her er det kun små hvite snøklokker enda, men jeg gleder meg til krokus og juleroser blomstrer her også. De på vestlandet ligger en god stund foran oss med masse snø i hagen, men vi får trøste oss med at snart er det masse blomster hos oss ogås. Ha en fin dag likevel! Klem fra Marit
eli bella sa…
Herlige påskebilder, åhh hvor jeg gleder meg til påske. Liker påsken, da er det bare fri og kos. Ha en fin onsdag.
Lotta sa…
Vilket ljuvligt påskigt collage.
Ha en fin dag.
Lotta
Så flott du har ordnet det med påskepynt..Her snør det store filler i dag og fint lite som minner om vår..
klem
kathrin
Anne sa…
Dette var balsam for sjelen ..en dag hvor tåka henger over hustaket,som den har gjort nå i mange dager.
Flotte og vårlige farger til å bli glad av !
Fint lysfat og nydelig bukett fra kollegaer..
Håper du snart er bra igjen
Ha en fin dag!
klem Anne
Irene sa…
Herlige bilder. Skikkelig vårstemning, og hyggelig av dine kollegaer!

Ha en fortsatt fin uke og god bedring!
Unknown sa…
Så fin bilde-kollage! Fine fine farger. Blir det ikke vårstemning av dette så vet ikke jeg! Ha en fin dag! Klem Maria:)
Så mange fine , søte ting på lysfatene dine. Syns de hjertene var spesielt søte!
Flotte farger i den fine collagen!
Ha en fineste dag!
Klem fra Kristin
Så flink du er til å gjøre det koselig rundt deg med lys og blomster.
Fortsatt god bedring med armen!
Turid sa…
Du er nok litt våryr, men hvem er ikke det på disse traktene nå om dagen. Nydelig vårvær og sildrende bekker over alt. Deilig, deilig, deilig sier nå jeg. Lysfatene er fine og våryre de også ;)
Buketten er kjempefin, fint å få en sånn av arbeidskolleger da, den har du helt sikkert fortjent.
Nydelig onsdag til deg.
Tuaklem
skipperfrua sa…
Hei! Så flotte farger du har på fatene dine. Vi er helt nødt til å ha vår farger rundt oss nå. Bort med brunt og svart, nå vil vi nyte glade farger. Takk for at du blir med på min fotoutfordring:O) Ha en fin midt uke, klem
Anne Kari sa…
Så koselig, og så flotte farger! Lykke til med armen, må skynde seg å bli bra mot våren. Anne Kari
Anne sa…
hej Vivi,
Det er dejligt at foråret er på vej. Ja vi trænger til glæde farver.
Dejlig buket og god bedring med armen.
Wenche sa…
Det var virkelig vårstemning altså :0) Nydelige tulipaner og jeg får følelsen av vår og påske :0) Ha en riktig fine Onsdag :0)
Så vårlig og påskete!!!
Herlig med vår og påskeferie i nær fremtid!!
Fin dag til deg!!

Klem
Unknown sa…
Så påskefint du har gjort det ,vi pleier ikke å være hjemme i påsken så jeg har lite pynt ,men i år blir vi hjemme så jeg får jobbe litt med den saken (nå ble jeg inspirert).

Flotte tulipaner Vivi .
Klem fra Marit.
Merethe sa…
Vakre lysfat i nydelige vårfarger. :) Klem
loftkroken sa…
Det ble iallefall masse vår inne med deg og bra du tiner opp,he he :))
God bedring til deg, flott handa er bedre :))

Klem Bente
Ranten sa…
Kjente at det rykket litt i pyntegenet :) God bedring!
Inger Marie sa…
Hei Vivi:)
Kjempeflotte vårfarger hos deg:)
Synd med armen din som ikke vil bli bra...og hyggelig art du får blomster fra jobben:))
Takk for koslig besøk og ønsker deg en fin kveld:)
Hilde sa…
friske farger er deilig - helt sant :-)
Hilde
Så koseligt du har laget det,var vårstemning dette,
Så flink du er til og sette flere bilder sammen,eg kan svært lite av dette,skulle ønsket og lært meg mere,innen foto og data etc,
Må høre med barnebarnet mitt ,om ho har tid en gang ho overnatter her.
ønsker deg lykke til med våren,her har ikke vert noe serleg med snø i vinter.så her er grønne marker.Men det har vert surt kalt og regn.Men i dag har det vert 7,5+ og vinstille.Klem fra Magnhild:)))
Liza sa…
Herlige påskefarger, en blir så glad når man ser på slikt.
Klem
Liza
Kathrine sa…
Flotte fargerike bilder! Her er det snøfritt og oppholds i dag.
Krokusen blomstrer, men hvor blir det av snøklokkene mine??
Kanskje rådyra har spist dem opp...
Ønsker deg en fin torsdag!
Klem:)
Malys krok sa…
Og vakkert ble det med det du har pyntet så fint med! En føler virkelig at det er de lyse og lette fargene som rår nå! God bedring og fin dag ønsker jeg deg! -Margit-
Deilige lyse solpåske farger.
Deilige lyse solpåske farger.

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne