torsdag 7. juni 2012

Jeg vant igjen!

I dag fikk jeg pakke i posten!
Jeg har nemlig vunnet bestikk på Tittis give away!


Kjempe fint bestikk og dette skal jeg bruke i ute stua vår.



Det er til 4 personer, men jeg skal kjøpe en pakke til, slik at jeg har til 8!


Det var også med et kjempe koselig kort fra Titti!

* * * * * * *

Ellers så går dagene veldig fort og jeg merker at bloggen blir litt bort prioritert.
Jeg er ute i hagen når jeg først har ledig tid, og det skjer så mye flott nå.
Rosene har begynt å få knupper og alle pionene har knupper. Dette blir så spennende!
Bilder av alt som skjer kommer snart - jeg lover!

Jeg beklager at jeg ikke er så flink til og kommentere hos dere om dagen, men jeg kommer sterkere tilbake!

Steiken er også endelig over, og jeg er tilbake på jobb. Det var veldig greit at å være tilbake i hverdagen igjen.

Håper alle dere andre også koser dere ute i hagen om dagen!


13 kommentarer:

Underberget sa...

Gratulerer med vinnerlykken:-) Her er det også mest aktivitet i hagen og det blir lite tid til blogging på meg også. Ha en fin kveld videre! Klem fra Berit

marit´s,,, sa...

Det var stilrent å lekker ,,heldig du,,
Du er ikke avlene når det gjelder å rekke kommentering ,vi får ta det igjen en regnværsdag.

God helg og klem fra Marit.

Inger Marie sa...

Gratulerer,Vivi:)...det er slik for mange av oss...hagen er viktigst i disse dager:)

Sunniva sa...

Gratulerer. Fint bestikk. Hagen er tross alt viktigst når været er fint, man vet aldri hvor lenge det varer:-) Kos deg i hagen!

Fjellets datter sa...

Gratulerer med det fine bestikket, fint å kunne ha i utestuen sånn at man slipper å bære frem og tilbake.
Her går det også litt trått, etter streiken ble man litt "satt ut" og ikke helt visste hvor man skulle begynne på igjen.
Takk for at du deltar på den lille giveawayen min.
Fortsatt god kveld
Klem fra Kristin

Lene fra Lillehammer sa...

Fælt som du vinner da. Selv har jeg null vinnerlykke, men jeg får trøste meg med at jeg har hell i kjærlighet istedet.

New Dawn sa...

Gratulerer med det flotte bestikket :-)

Rejen sa...

Tillykke med gaven, det er en fin gevinst..Pas du bare haven, sommeren er så kort så det er bare med at nyde den...;-D

Vigdis i Romerikshaven sa...

Så flott at du vant! Nyt helgen i hagen! Klem

Mandelhjärta sa...

Gratulerer, heldige deg! :)
Fortsett å kose deg i hagen, det er nå man må passe på. Sommeren er jo selve livet for hagen! ;)
Ønsker deg en herlig dag og fin helg! :)

Tua sa...

Gratulerer :) Tiden strekker ikke helt til her heller, jobb, trening, hus, hage + alt det andre man skal rekke..... Det blir nok regnværsdager denne sommeren også.
Klem og ei strålende helg til deg og dine.

Ranten sa...

Gratulerer! Ja de fleste prioriterer vel hagen nå?! Kos deg og god helg!

Maria sa...

Iblandt må man ta en boggg-pause og kose seg med andre ting:) Ga en riktig fin helg!! (fint bestikk!!!)