onsdag 3. oktober 2012

Bilder fra høstfjellet!

 
Høstferie i fjellet er over for i år. Hytta ble klargjort for vinteren og vi reiste hjem i pøsende regnvær!
Vi har hatt noen flotte dager.
Stillheten med  mildvær, tåke og regn - det er jo slik det er i fjellet i oktober.
Det kommer helt an på hvilken innstilling man har.
Jeg nyter det og har gått mange flotte turer, og har fått ladet opp igjen batteriene.
 
Tenkte jeg skulle vise dere noen av bildene som jeg tok på.
Håper dere liker dem:
 













Når jeg vandrer rundt i disse omgivelsene, er det ikke vanskelig å skjønne at jeg nyter freden.
Jeg får ryddet opp i tankeboksen og sortert litt ideer og meninger.
 
Håper alle dere andre også har en fin høst!



17 kommentarer:

stallnilsen sa...

Nydelige fjell bilder du deler med oss, takk for titten.

Hilsen Lisbeth ;)

Ranten sa...

Det var flotte og stemningsfylte bilder fra høstfjellet Vivi!

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilka fantastiskt vackra bilder från fjället! Tack för att du visar.
Ha det gott.
Kram Maria

Marit sa...

Så mange flotte bilder du har tatt i fjellet! Naturen er så fin nå på høsten. Ha en fin kveld. Klem

Inger Marie sa...

FOR noen nydelige fjellbilder!
Jeg er så glad i skog og fjell så dette gikk rett hjem hos meg:)
Godt med tid til litt ettertanke også..ha en fin kveld Vivi:))

marit´s,,, sa...

Så deilig og komme seg en tur på fjellet før vinteren .
Været får man ikke gjort noe med og klær fins jo for alle forhold.

Nydelige høst og fjell bilder Vivi.

Ha en fin kveld , Maritklem.

blomsterdesign sa...

Vilka vackra bilder du visar från fjället! Naturen är underbar p många sätt. Kram Therese

merethe sa...

SÅ utrolig vakre bilder du har tatt Vivi. En nytelse å se. Jeg forstår godt at du har hatt fine opplevelser der med slik herlig natur rundt deg. Takk for at du deler de med oss. Klemmer Merethe

4 i Kiellandsgata sa...

For noen fantastisk fine bilder=) Tenk at det er snø på fjellet!!! Håper du har det fint. Vibeke

Mariann sa...

Virkelig vakre bilder!

MarJE sa...

Skikkelig flotte og idylliske bilder. Forstår godt at du trivest godt i den fine naturen.
Ha fortsatt fine haustdagar.

Tua sa...

Ser ut som dere har hatt en flott høsttur i vakre omgivelser. Og den obligatoriske høstsnøen på plass også :) Jeg liker snø.....
Nyt resten av høstferien også, klem.

wenche`s hage/ hobby sa...

Skjønner godt at du liker deg på hytta med den naturen rundt.
Her starter høstferien til helga og ute skinner sola :o)

ZielonaMila sa...

Fantastic photographs, wonderful magic views. I am greeting

Randines hageblogg sa...

Flotte bilder fra høstfjellet!

Kathrine sa...

Likte de kjempegodt! Tåke er jo fotolys da!
Nydelig:) Nyt oktoberdagene utover.
Klem fra meg:)

Tante Titti sa...

Fantastiske bilder!!
Tusen takk for turen!
Titti-klem!