Gå til hovedinnhold

Ei lita pause!

 
 
Dagene flyr og jeg har tatt ei litt ufrivillig pause.
Sliter litt med såre øyne om dagen, men det går helt sikkert over etter hvert.
Etter en hel dag på jobb foran PC, så er det deilig å slippe datalyset!
 
Jeg håper at jeg kan holde en evt øyekatar i sjakk med saltvann, så får vi se :)
 
Jeg kommer sterkere tilbake på besøk til dere alle!
 
 

I dag har min kjære og jeg bryllupsdag - 4 år!
Dagen ble feiret med Grandiosa til unga (etter eget ønske) og kjøttsuppe til de voksne.
Her i huset tar vi ikke slike ting så høytidelig, men det betyr ikke at vi ikke bryr oss!
Det skal nevnes at jeg har fått roser i dag <3 em="em">
 
Ha en fortsatt fin uke alle sammen!


Kommentarer

stallnilsen sa…
Gratulere med dagen til dokker begge.

Håper indelig øynene dine blir bedre, synet skal man ikke spøke med.

God bedring, hilsen Lisbeth ;)
Ranten sa…
God bedring Vivi! Håper du blir for frisk igjen :)
Marit sa…
Ja, god bedring! Øyeproblemer er ikke noe å ta lett på, nei. Håper du blir bedre snart. Ha en fin kveld! Klem
krepsemor sa…
Øyekatarr er ikke noe behagelig, så det er best å hvile øynene fra pc-skjermen da! Jeg tenker du blir snart bra igjen!
God bedring Vivi!
Gratulerer med 4 år sammen. Håper øyekataren er på retur!Synes kjøtt suppe og Grandiosa var grandiost. Mine fikk lapskaus på 15årsdagen! Ha det godt!
Nora sa…
Gratulerer med bryllupsdagen!

Håper du får rask og god bedring for öynene dine!

Klem Nora
Gitte sa…
Tillykke med dagen
Jeg har også noget med det ene øje så tiden ved pc er lidt begrænset :-) god bedring klem
Rekkehuset sa…
Gratulerer med dagen Vivi! Og riktig god bedring med øynene - håper det går fort over. klem fra Hanne.
MarJE sa…
Gratulerer med bryllupsdagen!!!!
Håper augeproblema ordnar seg raskt. Du får berre kvile augene, vi veit at du kjem sterkt tilbake :)
Nydelig haust kolasj du hadde laga her.
God bedring, Klem.
Anne sa…
Gratulerer med bryllupsdagen !
Håper at øynene blir bra fort..god bedring.
fine høstbilder du har satt sammen.
Ha en fin uke videre..snart helg igjen..dagene flyr!
klem fra Anne
Aud sa…
Gratulerer med 4 år's bryllupsdag.
Ønsker deg god bedring med øynene.
Turid sa…
Gratulerer :) Og så må du ta vare på deg selv.
God bedring med øynene, Vivi.
Klem fra Tua,
Tante Titti sa…
Gratulerer med bryllupsdagen, Vivi.
Håper øynene dine snart blir bedre, og at vi snart hører mere fra deg.
Ta godt vare på deg selv.
Titti-kleem
Så koselig å innom bloggen din igjen. Lenge siden sist. Gratulerer så mye med bryllupsdagen. Det er flest hverdager, så det er aller viktigst å ha det fint da! Høres ut som dere likevel har en koselig dag. Så fine høstbilder du har tatt i de forrige innleggene, og veldig koselig med masse pynt. Håper øynene blir bedre. Vibeke=)
Vigdis sa…
God bedring, Vivi!
Blir mye PC titting i løpet av en arbeidsdag, skjønner godt at øynene reagerer! God bedring!

Og gratulerer med dagen deres!

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne