torsdag 1. november 2012

Dette er en test på helgelgeder!

 
Nå er jeg snart klar for en fotoutfordringen min.
Jeg har lest bruksanvisning og fått god hjelp av Anne "Moseplasse" tusen takk til henne!
 
Denne fotoutfordringen skal være en samling av bilder fra helga.
Bilder som har skapt og skaper glede.
 

Jeg prøver meg med denne testen og håper virkelig at jeg får det til.
 
Om dere har lyst til å legge til et bilde, så gjør gjerne det, så får jeg virkelig sett om det virker.
Da hadde jeg blitt veldig glad.

9 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Så koselig med helgebilder... og ja, testen virker!

Vivi sa...

Så bra! Tusen takk for hjelpa - nå ble meg veldig glad!

Inger Marie sa...

Jaa..det virker:)
Men jeg får alltid et rødt kryss ved mitt bilde..??? hvorfor??

Vigdis sa...

Helgebilder er en god ide. Skal nok bidra med noen etter hvert.

Ranten sa...

Bilde kommer! Må bare finne helgen først! Så flink du er :)

Tua sa...

Jeg blir så imponert over alt du får til :) Tusen takk for frøene, de skal såes som snarest.
Finfin helg til deg. Når i helga blir helgegleder publisert på bloggen din?
Jeg blogger vanligvis ikke i helgene, men skal forsøke å slenge meg med.
Klem.

stallnilsen sa...

Så fint, æ prøver dette, ha ei fin helg, hilsen Lisbeth :)

marit´s,,, sa...

Jeg gleder meg , god helg Vivi vi blogges.

Marit.

loftkroken sa...

Morsomt :))
Virker som bare det ;)

God helg