torsdag 8. november 2012

Himmelsk #110

 
Slik som lyset er nå i november, når det er klarvær vel og merke, så er det ikke vanskelig å ta bilder av en flott himmel!
 

I dagens Himmelsk hos Petunia var det ikke vanskelig å velge bilder:


 
En tidlig tisdagsmorgen 6.november!


Ser ut til at dette blir en flott vinterdag!


Jeg har aldri lagt merke til lyset i november før, men hva lærer man ikke her i bloggverden :)
Jeg trodde at november var en måned som stort sette var mørk og ingen ting å se frem til, men nå er jeg like spent hver morgen.
Merkelig hvor opptatt jeg er blitt av å fange det mest perfekte bilde. Men jeg lengter veldig etter lyset i januar og februar, for når det er blåtime da over et vinterkledd landskap, ja da er det ingen ting som er flottere!
 
Har du lyst til å se flere Himmelske bilder så trykk deg inn på Petunia!
 
Ha en himmelsk kveld alle sammen!


16 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Dette var jo himmelsk=) Så fine bilder du tar. Håper du får ei koselig helg når den tid kommer=) Vibeke

maj sa...

Nydelige bilder!! Tenk å våkne til en slik himmel!! Det må være herlig:))
Ønsker deg en fin kveld videre:))

Laila -Karin sa...

Vakre farger i dine himmelbilder.
kLEM

Ranten sa...

Lekker himmel! Rart med disse fotoobjektene, jo mere vi er ute jo mere blir vi oppmerksom på! Jeg ser nye ting hele tiden : )

Maria sa...

Vackra himmelska bilder!
När man fotar på morgonen då kan det bli magiska bilder tack vare ljuset.
Ha de gott!

Marit sa...

Nydelige bilder! Novemberhimmelen kan virkelig by på mye fint. Ha en fin kveld, klem!

EGEDENNE sa...

Det er så rart å se vinterbilder fra Norge :) Nå som jeg befinner meg i Spania ser jeg det er store forskjeller mellom disse to landene :)

bettyl sa...

Wow! Your photos are wonderful!! The sky is always full of beauty.

Marit sa...

November kan lokke frem de flotteste bilder, klar, kald luft gir fine farger .. for ikke å snakke om uvær som kan gi utrolig spektakulære naturbilder.
Dine var rett og slett bare nydelige. :)

Leena sa...

Vilka sköna bilder på himlen! Och du har rätt - man lär sig mycket här i blogglandet, både att se saker med nya ögon och ta bilder på sånt som man inte har gjort innan.
Ha en skön dag!

Tua sa...

Nydelig lys du har fanget :)
Ha ei nydelig helg også, Vivi.
Klem fra Tua.

idehaven sa...

Novemberlys er ofte flot. Dog dynes jeg at lyset i oktober er endnu bedre, mere rødt og varmt.

Idag skal det blive 10 plusgrader her, så jeg vil nyde dagen ude i haven.

Klem Helga

merethe sa...

Hei kjære Vivi. Du tar så nydelige bilder. Det er mye fint i november også når vi begynner titte etter. :) Denne høsten har gått veldig fort synes jeg og når de neste helgene er over begynner forberedelsene til julen. Da skal det bakes litt osv. Ønsker deg en kjempefin helg. :) Håper du får tatt deg en tur...og ta gjerne med deg noen. :) klem Merethe

Unn sa...

Herlige bilder, himlene på denne tiden av året er så fantastiske. God helg til deg!

Fru Tunheim sa...

Du så vakkert.....ingenting overgår naturen selv.

God helg!

Melusine sa...

Nydelig himmel! Det er mye fint lys å se i november :)