tirsdag 6. november 2012

Mandagstema #65 - Lyspunkt!

 
Lyspunkt i mandagstema hos Helene " Alt som er vakkert"
Den var litt vrien, for lyspunkt kan jo være så mye.
 
Her er min tolkning av "lyspunkt":
 

Lyspunkt kan være et punkt der lyset treffer.
Dette er trollet på Hunderfossen vinteren 2012!


Eller det kan være sola, som endelig kommer tilbake etter noen dager med gråe skyer.
Dette bilde tok jeg sist vinter, da jeg og sønnen var på den ene skituren vår!
 
Og det siste bilde, som det egentlig skulle vært mange flere av:


Et lyspunkt kan også være en piff i hverdagen, eller en belønning til andre eller oss selv.
Dette burde vi egentlig være litt flinkere til!
 
Dette var altså min tolkning av Mandagstema - Lyspunkt!
Vil du se flere bilder så trykk dere inn hos Helene!
 
Ha en super kveld!


12 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Härliga ljuspunkter du bjuder på. Kanske man skulle prova att vara med på måndagstemat någon gång:)).
Trevlig kväll.
Kram Maria

Nora sa...

Fine lyspunkter du byr på Vivi. Jeg likte särlig det siste bildet jeg....gjett om man kan lengte etter Kvikk Lunsj når man bor i utlandet???? Heldigvis skal jeg hjem til Norge til uken så da kan jeg fylle på lageret mitt igjen:-)
Klem!

Laila -Karin sa...

Flotte lyspunkter.

MarJE sa...

Fin tolkning og eg er heilt enig i at det siste skulla vi absolutt vore flinkare til å bevilge både oss sjølve og andre.
Ha ein fin kveld, Klem.

4 i Kiellandsgata sa...

Så mange fine lyspunkter=) Fin tolkning av oppgaven. håper du er frisk og rask igjen=) Vibeke

Annemor sa...

Det siste lyspunktet smaker nydelig.
Flotte bilder,
God kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/11/06/lyspunkter/

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlege lyspunkt!
Ikkje minst det siste ;-)

klem

Pysselfarmor sa...

Det var variation i dina bilder...trollet i all ära men jag väljer nog vintern som jag gillar :-)

Mina fotostunder sa...

Vackra bilder på ljuspunterna!

Birgitte sa...

Ja du har ret og kaffe og chokolade til er veldig fint ;-)

Marianne sa...

Enig,lyspunkt kan jo være så mangt, men disse var fine. Her er det influensa på meg med sjokolade på sengekanten.

marit´s,,, sa...

Så mange fine lyspunkt det var her da, trollbilde er stilig men jeg likte alle lyspunktene dine.

Ha en fin dag, Maritklem.