onsdag 14. november 2012

Midt i uka!

 
Da var denne uka halv gått også, huff tiden flyr så fort!
 
Fotoutfordring hos Skipperfrua - Midt i uka:
 

Denne uka har vært preget av en blanding mellom mildvær og kuldegrader.
Vi har hatt strålende flott himmel tidlig på morgenen, som går over til litt overskyet og mildt, for så å forvandle seg til kuldegrader og islagte veier mot kvelden.


Det som er stilig med slik værforandring, er frosten som legger seg i løpet av natta.
Den skaper de merkeligste kunstverk!


Iskrysstall - så skjør, men så flott!
Et varmt pust og det er borte.



Dette var mitt bidrag til denne ukas "Midt i uka"
Har du lyst til å se flere bilder så trykk dere inn hos Skipperfrua!
 
* * * * * *
I kveld skal sønnen i huset og jeg på kino - Reisen til julestjernen.
Stas med kino, popcorn og en rolig stund med en eller så energifull gutt :))
 
Håper dere også får en fin onsdagskveld!
 
 


10 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Fina bilder! Är det svarta nypon? Eller luras ögat av att det är frost? Supersnyggt i vilket fall.

Marit sa...

Flotte bilder! Rimfrost er så magisk og så flyktig. Ha en fin kveld. Klem

Underberget sa...

Så fine vinterbilder du deler her! Hos meg har det vært 12 grader i dag og jeg har puslet litt med å pynte utendørs. Kos dere masse på kino i kveld!

Marianne sa...

Fine frostbilder hos deg:-) . Frosten lar vente på seg her en tid. Håper jeg har datahjelp slik at jeg får vært med på dine "helgegleder". Ønsker deg en hyggelig kinokveld.

Ingvill sa...

Hei! Nydelige Bilder, stilig med frosten. Gleder meg til det blir frost her, da må jeg ut tidlig en morra. Takk for at du ble med på utfordringa. Kos deg, klem

Malys krok sa...

Du finner stadig noe spennende, enten der er frost eller ikke så er du der med kamera og tar flotte bilder!
Vakkert dette! -Margit-

Tove sa...

Flotte bilder. Ustadig vær om dagen, men vi får ta det vi får :-)

MarJE sa...

Flotte rimbilder....
Så kos med kino og alt det gode rund det.
Klem.

Kathrine sa...

Så heldig du er som har rim! Her er det bare grønt, og mildt. Skulle gjerne ønsket med snø, eller rim.
Flotte bilder under her også, vivi.
Ha en fin fin torsdag! Klem:)

hagen vår sa...

Så vakre bilder du har tatt. Ha det godt! Anne