søndag 17. februar 2013

Tulipaner i snø!

Det er på tide å kaste ting ut i snøen igjen, og da tar jeg gjerne det jeg har for hånden.
Tulipaner egner seg godt ute mot den hvite snøen.
 

I strålende vintersol ble disse to pent plassert på verandan,
og Vivi gjør igjen rare ting.


To fine frøkner som koser seg i sola.
"Se, vi kaster skygge, min venn" sier den ene til den andre.


Dem gjør seg godt i vintersola disse to.


Den mørke rosa fargen er super fin mot den hvite snøen.

Med disse bildene vil jeg minne om min give away, som det er trekkning på om 3 dager.
 
Helgegleder er det fortsatt mulighet til å være med på også.


Håper alle har en fin søndag, og at alle er klare for en ny uke!


15 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Vilka härliga busiga bilder! Blir alldeles glad när jag ser dom! :-)

Gitte sa...

Hvor er det smukt
God søndag klem

4 i Kiellandsgata sa...

Lekkert=) Så kreativ og flink du er=) Vibeke

blomsterdesign sa...

Det är en rolig idé du har med att kasta ut blommor i snön! Det blev väldigt vackra bilder utav det. ha en fin söndag!
Kram Therese

Inger Marie sa...

Ådu...Vivi...jeg smiler bredt hver gang du leker deg med blomster og foto...gøy!!
God søndag:))

Sabelhagens Olivlund sa...

Wow vad läckert!!
Jag känner mig inte alls redo för en ny vecka, snarare tvärtom...
Ha det gott.
Kram Maria

Anette sa...

Så läckert det ser ut och så avundsjuk jag blir för att det är SOL! Här är gråväder och mer snö på väg ned....../Anette

Tove Kristin sa...

Så flott med fargene mot snøen. og vet du hva, jeg kjenner meg igjen i det du gjør. Jeg tar ofte med meg gleden ut når jeg skal kose meg i hagen.

Ønsker deg ei flott uke Vivi :)

Tant Otteskrufv sa...

Jaså,det är hos dig solen är! Säg till den att jag saknar den :)

Landbohaven sa...

Tak for de dejlige billeder.
Ha´ en god aften.

Nana Hecquet sa...

Så fine billeder - med så meget lys!

MarJE sa...

Så fint med fargane på tulipanane mot den kvite snøen som det glittrar av i snøkrystallane.
God kveld.

Tua sa...

Nydelige tulipaner i vintersnø, hmmmm, jeg gleder meg til de dukker opp av jorda også nå :)
Fin uke til deg.

Anne sa...

Nydelige frøkner omgitt av vintersol og snøkrystaller..
du kan dette med å finne på ting du Vivi..kjempekoselig.
Nå er snøen borte her og inntil husveggen så jeg de første spirer av tulipaner i går.
Gleder meg til våren !

Randines hageblogg sa...

Flotte bilder av Tulipaner i snø.

God uke til deg!