fredag 17. januar 2014

Blommig fredag - det jeg har lykkes best med!

I denne runden av Blommig fredag, skal vi vise det vi har lykkes best med.

Her måtte jeg virkelig tenke litt, og det er ikke for det jeg hadde flere alternativer.
Jeg måtte tenke over om det var noe, som jeg i det hele tatt hadde lykkes med.


Det måtte jo bli grusgangene i hagen, og rominndelingen som er blitt til.


Her skal jeg ikke pårope meg ugressfrie grusganger, men fornøyd er jeg.


Jeg synes det er fint å kunne la en grusgang føre meg igjennom en hage.


Dette er mitt bidrag til dagens Blommig fredag.

Hva har du lykkes med?


Her kan du finne flere flotte innlegg.

Ønsker alle en flott fredagskveld.



7 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Så hyggelig å se sommerhagen din=) Skjønner godt at du er fornøyd meg hagegangene=) Vibeke

Underberget sa...

Veldig fine grusganger og blomsterbed hos deg, Vivi! Du har det så frodig og fint:-) Det er bare å glede seg til våren igjen. Jeg ble veldig fornøyd med det nye blomstebedet og stakittgjerdet jeg lagde i høst:-)

Meta sa...

Så mycket vackra blommor du har bredvid den praktiska grusgången då stannar inte vattnet utan det rinner bort bättre an vid plattläggning
Ha en fin lördag
Kram Meta

IreneL sa...

Så fint du har det!
Ha en skön helg!

Den lykkelige Hagen sa...

Grusgangene dine ser riktig flotte ut. Fint å bli ledet rundt i hagen. Du må gjerne vise flere oversiktsbilder i et annet innlegg.

Berit sa...

Så fint du har det.
Ha en underbar helg!!

Ingvill Egeli sa...

Det er bare KNALLFINT med grus i hagen. Du er så heldig som har kommet så langt at du har fått det på plass! :):)