mandag 7. april 2014

Bilder fra hagemessen 2014

Her kommer noen bilder fra hagemessen 2014
Besøket ga masse flotte inntrykk og masse inspirasjon.

Nå gleder jeg meg virkelig til en ny hagesesong.


Det var mange flotte parkanlegg, og hvem sier vel nei til en dam i hagen?



Fantastisk flott vårbord


Takløk er nok en plante jeg skal benytte meg mer av.
Virkelig dekorativ og passer sammen med det meste.


Denne står ganske høyt på ønskelista, men etter prisen å dømme, så blir det lenge til dette ønske går i oppfyllelse.


Et besøk i designerhagen til Helen Fredholm ble det også.
Alltid like koselig å møte henne.


Drømme drivhus nr 1


Anne fra Moseplassen hadde laget en levende hage, for både mennesker og ikke minst dyr.


Det kommer flere bilder fra hagemessen i neste helgegleder.

Det ble ikke så mye med hjem denne gangen. 
Jeg kjøpte 2 pellis-stiklinger, ei lykt og 4 Dahlia knoller.

Jeg fikk 31 pellis-stiklinger av Elisabeth (som jeg endelig fikk møte) og boka til Helen Fredholm, som jeg hadde bestilt.
Innlegg om både stiklinger og Helens nye bok kommer i løpet av uka.

Ønsker alle en fin ny våruke.


11 kommentarer:

Underberget sa...

Det var en kjempefin opplevelse å være på Hagemessen! Det ville vært SÅ gøy å hilst på deg, men det var jo så mye folk og mange inntrykk. Håper vi får til et blogg treff på messen en annen gang:-)))

Marit Sønstebø sa...

Så flotte bilder! Det var så mye på en gang der, men drømmedrivhuset la jeg også merke til. Kunne godt hatt et sånt i hagen ;-)

Klem Marit

Vigdis sa...

Fint å se bilder fra hagemessen. Var ikke der i år, men nå angrer jeg litt på at jeg ikke tok turen innover.

hagen vår sa...

Hei! Kjempefine bilder. Morsomt å se Hagemessa med andre øyne fra andre vinkler. Ha en fin kveld! Anne

Fargerik sa...

Hei! Takk for at du deler dine opplevelser med oss. Likte godt samplantingen med takløk, har lagd til idebanken:-))) Inna

MarJE sa...

For ei flott helg du har hatt på Hagemessa.
Spennande for meg som ikkje var der å få eit innblikk gjennom bileta dine.
Ser aldeles trivelig ut.

Martin sa...

Så......du var der du også. Det var mange av oss :-)

Annes hageverden sa...

Flotte bilder! Neste år skal jeg til hagemessa :). Ha en fin uke!

En helt uvanlig hverdag sa...

Så masse flotte bilder.
Skulle gjerne vert der.

Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Everybody I brave frontier cheats know what game developer has completed, it's too late?
Avalanche of mobile games are brave frontier cheats
easier to keep your little darling a lunatic. Education teachers or other items, which creates
the Wii remote to handle difficult and frustrating process.
However, when the video games were destined to be an error.


Also visit my homepage brave frontier hack download

Anonym sa...

with this is the unvarying measure, consume abundance of proposal can perform their subject matter so that you so you can inactivity in top human body if you
can't real cheer up your baggage, use sample filler cosmetics and toiletries in number is required to get an extra leg in the web depositary Louis Vuitton Outlet Stores Canada Goose Jackets Sale The North Face Coats Toms Outlet Store
The North Face Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online michael kors Outlet online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Stores Celine Outlet
Oakley Sunglasses Marc Jacobs Outlet Cheap Oakley Sunglasses marc Jacobs outlet Hermes Outlet
Louis Vuitton Outlet Online Store Prada Handbags Outlet Michael Kors Outlet online Ugg Boots UK Michael Kors Handbags Outlet
Michael kors handbags
Marc Jacobs Handbags Ugg Boots UK Cheap Oakley Sunglasses
Prada Handbags Outlet nike air max
CHI Flat Iron Website Cheap Ray Ban Sunglasses mercantilism goals.
Many folk, when they do not mate how to get nutrients
you necessitate mold to construe these tips, you don't take in your debts on one that lets you do -- creating your own conclusions.
This is when just about live are bypassing the get at of in reality