tirsdag 8. april 2014

Ny hagebok fra Helen Fredholm

Vi hagefolk kjenner til Helen Fredholm og hennes vakre hage på Toten.
Jeg var på hagevandring hos henne for to år siden, og jeg har virkelig lyst til å dra dit igjen.

Nå har Helen Fredholm kommet med ny bok:
Cottage Garden på Toten


Mange fikk kanskje kjøpt den på hagemessen, men den er også å få kjøpt i bokhandelen.


Jeg forhåndsbestilte boka, og hentet den hos Helen på hagemessen i helga.
Dette er virkelig drømmeboka for oss hagefolk.
Masse flotte og delikate bilder fra hagen på Toten.

Her kommer en liten smak.
Det er bare å lene seg tilbake å nyte.









Denne kommer jeg nok til å titte i mange ganger.
Få masse inspirasjon og ikke minst drømme meg litt bort.

Løp og kjøp - den er virkelig verdt det!


6 kommentarer:

Den lykkelige Hagen sa...

Det ser ut til å være en bok jeg kan ønske meg :) Ekstra moro at hagen ligger nok så nær der jeg selv bor, og at det faktisk går an å få til en slik hage i vårt område også.

4 i Kiellandsgata sa...

Hagebøker er så koselige=) Og jeg blar masse i mine, for å hente inspirasjon, bare se på fine bilder og pønske ut nye ideer=) Kos deg med boka=) Vibeke

Marit sa...

Den kommer nok høyt på min ønskeliste, så vakre bilder og mange flotte små detaljer.

Ha en fin kveld Vivi.

Underberget sa...

Så heldig du er som har fått denne boken! Her har du mange timers kos og inspirasjon forran deg. Nydelige bilder i boka!

Turid sa...

Åååå, den kom høyt opp på boklista mi akkurat nå. Har den forrige boka hennes, den er lest fra perm til perm mange ganger :) Nyt den, Vivi.

Ingvill Egeli sa...

Åh, takk for godt tips! Den ønsker jeg meg!!