onsdag 18. juni 2014

Blomstring 18.juni 2014

Hagen er første prioritert når jeg kommer hjem fra jobb.
Da er det inn med jakke og veske, og ut igjen like fort med kamera i hånden.


Med denne varmen så spretter det fortere enn noen gang, og jeg fyker rundt for å fange dagens blomstring.
Pionene og rosene har startet og dette er dagens blomstring i Vivishage:









Kjenner at jeg skulle gjerne hatt flere timer i døgnet.
Fått bedre tid til å holde på i hagen, men lite jeg får gjort noe med.

I dag er det skoleavslutning, men snart er det helg igjen og da skal jeg ta igjen alt det tapte.


8 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Hei! Jeg fant denne inspirerende hagebloggen via andre blogger. Jeg har en hage, kan veldig lite, men prøver etter beste evne å få det til å blomstre her. Og det gjør det også, merkelig nok :) Legger meg til som følger på bloggen din for å få noen tips og inspirasjon. Hilsen Jorun

stallnilsen sa...

Å så skjønne blomstrer som blomstrer hos dæ Vivi, dere har jo sommer og varme, noe ikke vi har, her regner det og er surt og kaldt.

Fine bilder .

Ha en fortsatt fin uke :)

Lisbeth :O)

Den lykkelige Hagen sa...

Det høres kjent ut det komme seg fortest mulig ut i hagen! Det er en deilig tid nå :)

hagen vår sa...

Kjempefin blomstring. Har heldigvis ferie fra fredag, og da er det fritt fram i hagen.
God kveld! Anne

MarJE sa...

Dette var herlig å sjå for ei hagegal.
Nydeleg blomstring i hagen din.

Turid sa...

Nydelig blomstring, Vivi. Og jeg er helt enig, døgnet skulle hatt flrer timer, jeg stemmer på det ;)
Klem fra Turid

Villrose sa...

Fargerik og flott blomstring hos deg!

Blir ikke mnge nok timer etter jobb til å gjøre alt som skulle vært gjort - men en får ta seg tid til å nyte det som er :-)

Ingvill Egeli sa...

Å så flott blomstring, nå føler jeg at jeg har vært på et bittelite besøk hos deg i hagen din. Det var et herlig besøk.