søndag 9. november 2014

Linjer i skogen!

Søndagstema i farger og svart - hvitt.
Denne søndagen er det linjer som er tema.


På min søndagstur fant jeg disse linjene, og her er mitt bidrag.


Har du lyst til å se flere linjer i både farger og svart-hvitt, så trykk deg inn her

Jeg har lagt ut del 2 av mitt grunnkurs i foto i dag. 
Ta en titt inn på fotobloggen min, og si gjerne din mening om hva du synes.
Eksponering av bilder - innstilling er viktig for det gode bilde.


Ønsker alle en fortsatt fin søndag.



4 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Färgbilden föredrar jag - kanske det beror på den grå årstiden. :)
Och så har jag försjunkit en stund i din header!!
Berit E

Refleksjon på livsvegen sa...

Linjer..spennande tema.
Kanskje eg må unne meg eit slikt kurs ein dag. Ha fin veke!

ulla laiho sa...

Det ser ut som en väl stöttad mur - spännande linjespel blir det.

jeanette sv sa...

Vackra bildet både i färg och svart vitt.