søndag 1. februar 2015

Hvite blomster

Det er mange nydelige hvite blomster der ute, og jeg har kost meg med deres hvite blomster helt siden fredag.

Jeg har ikke så mange hvite blomster (trodde jeg), men fikk lyst til å lete i arkivet for å se.
Og der var det faktisk noen hvite blomster.

Her er mine hvite skjønnheter i denne runde av Blommig fredag.








Jeg må nok på leting etter flere hvite blomster til sommeren.
Det er lett å bli inspirert når man ser alle de flotte hvite blomstene her:


Link



14 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Du har ju jättemånga fina vita växter. Jag gillar vitt i trädgården, det lyser upp så fint i skuggan också.
Ha en fin dag
Kram Maria

Mandelhjärta sa...

Lekre hvite skjønnheter! Den hvite liljen er elegant. Ja til flere hvite blomster i hagen! ;)
God søndag til deg, Vivi!

Mariann Svingen sa...

Oisann, du hadde jo mange fine hvite. Hvite iris og hvit martagonlilje (?) den er jeg meget interessert i, tips om hvor man får tak i den? Ha en fortsatt fin søndag :-)

Marit Sønstebø sa...

Så mange vakre hvite blomster du har! De hvite irisene er så fine. Lengter veldig etter våren nå, og gjensynet med alle blomstene.

God søndag!

Klem, Marit

Randines hageblogg sa...

Det var mange vakre hvite blomster. Hvitt er en favoritt hos meg også. Liljene var vakre.

Ha en fortsatt fin søndag!

4 i Kiellandsgata sa...

De hvite synes jeg er søte=) Deilig å se bilder av blomster=) Fin søndag til dere=) Vibeke

Millas Trädgård sa...

Det är vackert med vitt även om jag själv inte har så mycket i min trädgård. Du har ju riktigt många:-)
Ha en fin fortsatt söndag!
Milla

Hobbybruket sa...

Så mange vakre bilder. Kjenner at jeg virkelig begynner å glede meg til vår og sommer.

Ha en fortsatt fin helg og søndag. :)

Humlehagen sa...

Mange vakre hvite blomster-skjønnheter..sååå fine. :)

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Vackra, faller för digitalisen. Skulle vilja ha frön från en sådan.
Trevlig vecka, hälsningar Ewa :)

Huldra sa...

For en deilig samling hvite blomster :)

Gunilla sa...

Vilka fantastiskt fina bilder du visar på så många vackra blommor.

Önskar dig en riktig fin vecka.

Maribel sa...

Fina bilder på fina blommor, min favorit är Digitalisen. Ha det gott!

Meta sa...

Ohh vad det är vackert med så vita blommor jag njuter kanske mest av krolliljan och irisarna älskar dessa bllomor.
Ha en fin vecka till nästa fredag
kram Meta