fredag 1. mai 2015

1. mai bilde fra hagen

I dag er det 1. mai, og det er stor endring fra sist månedsbilde.

1. april var det fortsatt masse snø igjen, men plutselig så løsnet det og ting begynte å skje.


Bilde mot drivhuset 1. april


Bilde mot drivhuset 1. mai


Bilde fra nedre del av hagen 1. april 


Bilde fra nedre del av hagen 1. mai
Her har ikke gartneren gjort seg helt ferdig, men forhåpentligvis kommer hun tilbake i løpet av helgen.

Håper alle får et glimt av sol i dag. Jeg skal på venninnebesøk, og gleder meg veldig.


7 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Sjå der ja.
Våren oppføre seg som den skal :)

God 1. mai

Underberget sa...

Godt når en kan se barmark igjen og ta fatt i hagen. Her kom det en skikkelig regnskur nå, men har hatt litt sol før i dag. Fortsatt god helg til deg:-)

4 i Kiellandsgata sa...

Det er fantastisk når snøen forsvinner=) Nå er det mai og snart sommer=) Jeg gleder meg allerede=) Vibeke

Marit Helene Gåsland sa...

Ja nå er det bare å dure igang med våronna hos deg også Vivi.
Så artig å ha bilder å sammenligne med, det er en stoooor forskjell ja.

Ha en fin ny helg.

Marit Sønstebø sa...

Ja, det var stor forskjell på en måned! Jeg grøsser når jeg ser snøbildene dine ;) Godt at det ser aneledes ut i hagen din nå :)

Klem, Marit

Linda sa...

Ja godt er det at når først våren løsner så går det litt unna i svingene:) En herlig tid full av forventninger:)

Mariann Svingen sa...

Å, så flott! Stor forandring på en måned og nå har våren endelig kommet hos deg :-)
Ha en fortsatt fin søndag :-)