søndag 7. juni 2015

Nærbilder av blomster

Nå er det ikke lenge før, blomstringen begynner for alvor i hagen.
Det er knopper rundt omkring alle steder, og jeg behøver vel ikke si at jeg gleder meg.
En liten runde i går kveld etter regnet, tok jeg disse bildene.


Akeleie med regndråpe.


Småhjerte


Bregne


Storkonvall


Epleblomst


Løytnanshjerte

Det er søndag morgen, og jeg skal ta meg en tur i hagen. 
Kaffekoppen har jeg tømt nå, så i dag blir det ingen forlatt kopp i hagen.

Nyt dagen og hagen din.


7 kommentarer:

Anne-Kristin Sander Naurstad sa...

Jeg liker også godt å ta nærbilder av blomstene! Da kommer de nydelige detaljene fram, og blomster som virker kjedelige kan vise seg som kunstverk! Her er det ikke noe utevær i dag, men jeg håper på bedre vær i løpet av dagen så jeg får gjort litt ute! Jeg har jo nesten ingenting å blogge om for tiden... Klem fra Anne-Kristin

Randines hageblogg sa...

Fine bilder fra hagen din nå, nærbilder er det noe spesielt med.

Ha en fin søndag!

Heidi Sandø sa...

Så fine bilder! Ønsker deg en fin dag videre :)

stallnilsen sa...


Så fint med nærbilder :)
Kommer til og bli vakkert når alt det fine du har kommer ut i blomst :)

Bare sommervarmen kunne kommet til hele landet snart :)

Ha en fin søndag Vivi :O)

Lisbeth :O)

amo sin blogg sa...

Nærbilde av blomster er berre så vakkert.
Spesielt fint når dei er pynta med diamantar :)

Ha ein fin søndag.
Klem frå Anne-Mari

Ranten sa...

Det er alltid spennende å gå litt tett på plantene :-)) God ny uke!

Refleksjon på livsvegen sa...

Det er vakkert..
Sjølv om det regnar..

Fin ny veke :-)