søndag 9. oktober 2016

Det blir fotoblogg

Jeg har i lengre tid nå vært i tenkeboksen, om hva jeg gjør med bloggen.
I de månedene som har gått, har jeg ikke savnet bloggen. Jeg har heller ikke lest andres blogger, og følelsen av å slappa av i forhold til dette, har i grunnen vært godt.

Nå er høsten her igjen, og jeg kjenner på at det er noe som mangler.
Jeg har lyst til å ta opp igjen fotogleden, og det å vise dere de bildene jeg tar.
Jeg har tatt masse bilder i løpet av denne pausetia, og mange av de er blitt postet på Instagram, og det vil jeg fortsette med.

I hovedsak blir det bilder her på bloggen, av alt som kan tas bilder av.

Her er bilder fra i sommer, og vi starter i Ålesund.










Vivis fotoblogg


3 kommentarer:

Frk. Anemone sa...

Jeg vil nyde at se dine fotos fremover :)

Den lykkelige Hagen sa...

Det er jo så moro å fotografere, og da også veldig artig å vise frem bildene. Fotoblogg er et godt valg :)

Martin sa...

Min favoritt er det nederste bildet :)