tirsdag 23. desember 2008

God jul

Ønsker alle en kjempe fin jul og ett godt nytt hageår som snart kommer.
Dagen i dag er full av forventninger, og vi er allerede i gang med Julemorgen og litt småkaker til morgenkaffen. Minsten sitter godt tilrette foran TV og bare suger til seg juletegneserier. Jeg må nok innrømme at jeg synes julebarne TV er koselig. Gleder meg veldig til Snekker Andersen og Tre nøtter til Askepott. Da er det jul med ribbelukt i huset.

Ønsker alle der ute en fin jul og jeg håper at alle får en minnerik kveld.

JULEKLEM FRA VIVI TIL ALLE DERE

9 kommentarer:

HeidiS sa...

Høres ut som dere har det riktig koselig på julemorgen.

God jul til dere også!

merethe sa...

Så koselig julemorgen dere har :)Her er det stille enda...store barn spretter ikke opp julemorgen :))

Juni sa...

Slik husker jeg vi hadde det her og da barna var små. Nå er de forlengst store og flyttet hjemmefra - men det er gode minner å tenke tilbake på.
Den grånissen din var fantastisk flott!

God jul til alle dere!

Kathrine sa...

Jaaa, God Jul igjen, Vivi:-))Kos deg masse du og! Vi blogges kanskje i romjula og?

God Jul:)
Julehilsen fra Kathrine.

Ellea sa...

God jul og en diger juleklem til deg Vivi:-)

Røsslyng sa...

Håper du får en kjempekoselig jul! :)

smgj sa...

God jul!

Torill sa...

Takk for besøket på bloggen. Det er stille der om dagen no når jula står i døra. Men som med oss alle kjem eg tilbake meir etter nyttår. God jul vidare.

Helen sa...

Hei Vivi og takk for hyggelige kommentarer! Grånissen din var virkelig flott. "Tre nøtter til Askepott" er også viktig å få med seg her i huset. Ha en fortsatt fin Jul!