Gå til hovedinnhold

Nei, jeg har bestilt fra Bakker....

Ja, så gikk denne lovnaden i dass også. Jeg hadde nemlig lovet meg selv at jeg ikke skal bestille noe som helst fra Bakker, men når man kjeder seg på jobb sammen med ei som også er litt "gal", så må det gå som det har gått. En liten søt bestilling ble i går sendt og der ble det bestilt bl.a. Denne rosen. Koster kun 99,- og må prøves. Veldig fin da, her prøver jeg å oppmuntre meg selv.
Kjempekragen og denne fuchsia'n ble også bestilt. Vi får håpe vi er heldige med varene og gleder oss allerede til levering.

Ellers så går dagene fort. Jobb, husarbeid og nedtelling til så-tid. Til helga skal jeg rydde og ordne opp i lysthuset. Klippe ned pelliser og fuchsia og sette opp litt lys. Gleder meg !!

I dag har jeg fått pakke med servietter i posten og jeg aner ikke hvem det er som har sendt den. Avs. er Lillebolles mamma - med postnr. 3420 eller 5420. Det er skrevet med tursj og litt vanskelig å lese. Er det noen som har sendt meg servietter, så vil jeg gjerne vite hvem det er. Setter veldig pris på å få slike pakker, men jeg vil ha et navn å takke.

Snart er det helg. HURRA !!!

Kommentarer

Beth sa…
Gjett om jeg gleder meg til å se din vakre blomstrende sommerhage?
Skulle ønske jeg var halvparten så flink som deg med hagearbeide...
Det kommer til å bli en drøm av blomster hos deg...:-))

Klem Beth...
Vivishagerom sa…
Tusen takk for det, Beth. Jeg må legge ut bilder da vet du, så du virkelig får fulgt med meg i sommer.
Sigrid sa…
Det bor ei dame på Lierskogen med kallenavn Snuffeldyret. Kan det stemme med postnummeret?
Snuffeldyret sa…
Sigrid da.. Shhhhhh

Jeg er vel avslørt da.

Vivi; Håper det var noen servietter i pakka som du ikke hadde fra før.

Hilsen ex serviettsamler
Merethe sa…
Først vil jeg takke deg for en utrolig varmende kommentar hos meg. Husk at det er helt gjennsidig Vivi. Er så glad for å ha blitt kjent med deg. KLEMMMMMM
jeg forstår godt at det gikk en bestilling til Bakker. Det du har bestilt er jo bare så nydelig. En slik rose har jeg aldri sett. Spennende å følge den hos deg for å se hvordan den er. Ønsker deg en god helg som er rett rundt hjørnet.
krepsemor sa…
Nydelig rose! Var det ikke en slik Orchis hadde kjøpt også? Mente han hadde et innlegg om denne! Og kjempekragen var nydelig, fuchsiaen likeså! Spennende blåfarge på den! Har dere hatt problemer med Bakker altså? Jeg har aldri bestilt noe derfra!
Jeg holder på og prikler for fullt! Tror ikke jeg har satt meg ned før nå, etterat jeg kom fra arbeid ;o) Blir så ivrig!
Ha det fint!
Jeg har ikke bestilt fra Bakker på flere år, men rosa var skikkelig lekker.
Hmmm kanskje jeg skal gi de en sjangse til....
Vi må jo bare prøve, vet du New Dawn. Går det ikke, så går det ikke, men tenk om den blir super fin. Det må vi ikke gå glipp av. Det er ingen ting som skal være uprøvd.

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne