Gå til hovedinnhold

Dette må jeg være med på

BLI MED PÅ MIN GIVEAWAY!

Når man sitter og leser blogger så hender det seg at man trykker seg inn der og ut der, og til slutt har man funnet en blogg som man aldri har besøkt før.

Det skjedde med meg i dag. Veldig spennende og oppdage noe nytt og når det i tillegg er "Give Away" på den nyoppdagede bloggen, ja da må jeg jo bare kaste meg på.

http://helenesblogadresseat.blogspot.com/ "Alt som er Vakkert" heter denne bloggen og var en veldig flott blogg. Jeg la meg til som følger og gleder meg til å følge denne bloggen videre.

Oppfordrer alle til å ta en titt og bli med på denne "Give Away".

Kommentarer

Hei! Så koselig at du fant veien til meg, og at du ville følge! Da oppdaget jo jeg den flotte bloggen din også:o)
For en nydelig og inspirerende header du har!Ble bare sittende å stirre og drømme meg bort til sommer og hagesesong:o)
Takk for at du deltar på min Giveaway, og st du ville spre budskapet vider:o)
Gleder meg til å følge deg videre!!

Heleneklem
Unknown sa…
Hei Vivi,,,
Der fant jeg deg , jeg har leita etter deg for når jeg klikker på din profil kommer ikke koblingen til bloggen din opp.

Jeg ville bare takke for hyggelige kommentarer hos meg og ønske deg god helg,,kos deg,,
Klem fra Marit.
stallnilsen sa…
Nydelig header du har, gleder mæ masse til sommeren når æ ser på den, ha ei god helg,

hilsen Lisbeth <;O)
Claus Dalby sa…
Herligt at besøge din blog!

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne