tirsdag 31. januar 2012

X-faktor blomsterutgaven 2012 hos Moseplassen

Moseplassen starter en X-faktor konkurranse i dag - Blomsterutgaven 2012 farge, Rosa!Spennende konkurranse hvor det kan komme masse flotte rosa blomster, planter o.l

Her er mitt bidrag til konkurransen:

Rosa Løytnanshjerte - en herlig gammel staude som aldri skuffer en hagegal!

Har du lyst til å se flere rosa bilder så finner du dem her: http://moseplassen.com/2012/02/konkurranseutlysning-x-faktor/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Moseplassen+%28Moseplassen%29

22 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Hei på deg,,
Nydelig blomster bilde , det lukter vår og sommer av det.
Klem fra Marit og lykke til for deg også.

Anne (Moseplassen) sa...

Herlig bidrag :)
Fine løytnantshjertet er en av min mors absolutte favoritter, hun har noen digre prakteksemplar av den og når jeg ser bilder av den tenker jeg alltid på mor, og det var kos sånn på morran :)

Hyggelig at du er med på konkurrase!

TurboLotte sa...

Åh de er så fine!! Har vært fasinert av de der siden jeg var liten. Flott bidrag!

Underberget sa...

Kjempefint bilde Vivi! Løyntnants-hjerte står på ønskelisten min i år:-)

Nostalgi i nr. 9 sa...

Ååå den blomsten er bare så vakker :-) Jeg synes navnet er så nydelig også, passer perfekt :-)
Ønsker meg en sånn i hagen, masse lykke til i konkuransen :-) Anita

Randines hageblogg sa...

Flott bilde av Løyntnanshjerte, lykke til i konkurransen!

Marit sa...

Så flott bilde! Løyntnantshjerter er så flotte. Som lita jente var de min favorittblomst. Lykke til!

krepsemor sa...

Løytnatshjerter er en favoritt hos meg også! Fantastisk flotte!
Lykke til i konkurransen!

New Dawn sa...

Som perler på en snor :-) Jeg fikk en rotbit av denne av en kollega i fjor høst, og gleder meg veldig til den blomstrer til våren. Har den hvite fra før.
Lykke ti i konkurransen :-)

galleri Amalie sa...

Helt skjønt! :)
Lykke til!

Arlens boblebad sa...

Så fint bilde!
Har ingen erfaring med blomsten, men vil absolut prøve!
Tusen takk for hyggelig kommentar og at du vil følge meg.
Lykke til i konkuransen!
Klem Linn

Marita sa...

Nydelige løytnantshjerte! Det er også en av mine favoritter.

Og tusen takk for koslige hilsner inne hos meg!

Klem

Snuffeldyret sa...

Kjempeflott bilde! Løytnantshjerte er en av mine favoritter!

Inger Marie sa...

Ååå denne minner meg om Besta...kjempefine:))
Lykke til i konkurransen:))

Ellen sa...

Løytanshjerter er bare nydelige og helt uunværlige i hagen mener jeg. Mamma har en svær i hagen som jeg har tatt stiklinger av:) De vokste fort til:) Kjempeflotte i buketter også. Nydelig bilde du viser! Ønsker deg lykke til i konkurransen! Klem Ellen.

wenche`s hage/ hobby sa...

Nydelig bilde,har ei stor plante som må deles i år,lite med blomstring.Lykke til :)

Påfuglens hemmelighed sa...

Hej Vivi. Tak for din kommentar på min blog.

Smuk Løjtnantshjerte du har.

Også held og lykke til dig i konkurrencen. Billedet er i hvert fald smukt.

November- symra sa...

Som småjente var jeg veldig fasinert av hjerteblomsten og dermed har den fått en spesiell plass i hjertet. Hjertlig lykke til i konkurransen!

Laila -Karin sa...

Løytnantshjerter er nydelig .
Har en som etter hvert er blitt ganske stor.
Tkk for hygglig kommentar
og lykke til

Mandelhjärta sa...

Nydelige hjerter! Jeg har også sånne i hagen.
Lykke til i konkurransen, og takk for koselig kommentar hos meg. :)

nefertiti sa...

For et flott bilde! Nydelig er den, og kommer tidlig gjør den også - det er et veldig pluss for løytnantshjerte :-)

Fru Tordivel sa...

Ingen hage uten løytnantshjerte! Veldig fint bidrag! mitt store eksemplar overlevde ikke gravemaskinen som kom på besøk, men nå har jeg fått erstattet den og ser frem til en ny vår med vakre blomster!
Lykke til i konkurransen!