Gå til hovedinnhold

Give Away fra Vivishagerom

I den siste uka som jeg har vært uten nett noen dager, og da bestemte jeg meg for at jeg ville gi leserne av bloggen min en gave. I løpet av disse dagene savnet jeg virkelig bloggen og alle dere!
Jeg har fått mange følgere i løpet av ei kort tid nå og det er kjempe koselig!
Bloggingen har blitt en trivelig ting som jeg koser meg med, og ikke minst få delta på andres give away's og lese andres blogger.
Nå er det min tur til å gi noe tilbake til dere!
Premien røper jeg ikke enda, men trekningen skal foregå på Kvinnedagen, og det vil være noe som både er til nytte og til velbehag!
For å være med så må du ha blogg eller legge igjen en adr slik at jeg kan nå dere!

1-lodd for å være følger på bloggen

1-lodd for å legge igjen en kommentar

2 - lodd for å lage en link til din blogg (bruk bilde over)

3 - lodd for å lage et innlegg om min give away og linke

I alt kan du ta 7 lodd!

Håper du vil være med på min Give Away!

Ønsker alle en flott fredagskveld.

Kommentarer

Anonym sa…
Tusen takk for at du la deg til som følger av bloggen min! Jeg har lagt deg til som følger av din blogg!:) Det blir visst to lodd på meg!:)

Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)
ragna_marie sa…
Hej, en så´n härlig blogg du har.
Jag har lagt mig som följare av din blogg. Och vill gärna vara med på spännande Give Away.
2 lotter blir det, eftersom jag inte har egen blogg kan jag inte länka.
Hoppas nu på tur..
Ha det så gott önskar Marie
Nennes sa…
2 lodd :)

carpe diem
Så spennende med hemmelig give away! :) Jeg prøver gjerne lykken med 4 lodd.(Følger, kommentar, link.)
Ha en fin helg! :)
loftkroken sa…
Spennende :))
Flott blogg du har :))
1 lodd til meg


Bente
Jeg blir veldig gjerne med på din Give Away. 2 lodd på meg :)
Anonym sa…
Hei
Jeg er med, 1 lodd :-)
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S-
Marit sa…
Så spennende da! Alltid morsomt med sånt.
To lodd på meg :-)
Inger Marie sa…
Hei Vivi:)
Så spennende med Giveaway hos deg:)
Jeg blir med...4lodder på meg og håper jeg er den heldige:))
Flott at du har fått pc`n igang igjen..god helg:))
Frøya-Heidi sa…
Vil gjerne være med på Give Away :-)

Mener jeg har 7 lodd, viss jeg ikke har misforstått.
VeroNot sa…
Trekker 4 lykke lodd!!!
Koselig blogg! :-)'ha en fin helg!
Nej hvor spændende.. Jeg tafer 4 lodder - jeg har ikke lavet indlæg men resten har jeg gjort :)

Og tak for deltagelsen i min giveaway, - hvor er det fedt at du vil lege med :)
Underberget sa…
Så gøy! Jeg vil gjerne være med i trekningen og deltar med to lodd:-)
Rødhette sa…
Hei! Jeg trekker 3 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)
Spacegirl sa…
Jag är gärna med, jag tar TRE lotter. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/8-mars-giveaway.html
Spennende konkurranse. Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd, følger og kommentar.

Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

Ha en fin kveld.
Hei:)Så spennende med overaskelses gi bort!:)
Tar 4 lodd jeg da og krysser det som krysses kan..
Klem
Så herlig fredagsstemning =) Elsker tente lys om kvelden.
Blir med på din give away.2 lodd på meg .
Fortsatt god helg!
Hanna sa…
Jeg tar gjerne ett lodd :)
Hanna sa…
Jeg tar gjerne ett lodd :)
God morgen!
Jeg tar tre lodd jeg!!
Ha en NydeligFlott Helg!!
Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com
Anonym sa…
Tar 2 lodd!:) Gratulerer med gode tall! Håpe du får en fin helg!:)
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com
Sidsel sa…
Vil gerne være med på 1 lod :)

kreativitetligemedhygge.blogspot.com

Jeg har stadig også en giveaway på min blog.
Charlotte sa…
Vil gjerne prøve lykken og tar 2 lodd:)

Klem Charlotte
Mia sa…
Spännande, överraskningar är alltid lika kul, har jag inte räknat helt fel så tar jag fyra lotter :)
Silje sa…
Prøver lykken med 3 lodd. Spennende med surprise giveaway!
eg vil veldig gjerne delta med 2 lodd. Kommentar + følger!
Spennende konkurrannse, foressten! Krysser fingrene mine! :-)

Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com
Ann Kristin sa…
Hei!
Jeg blir med, og tar 1 lodd.
Ha en fin dag videre
Klem :D
Laila sa…
Så spennende! Jeg tar 2 lodd!
Laila
lai-ola@online.no
Anonym sa…
Jeg er med :D deltar med 1 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no
Ranten sa…
Jeg kan jo håpe på at jeg er i god stim når det gjelder vinnerlykke og da skulle det bli 2 lodd på meg :)
God søndag!
Turid sa…
Så spennende, 2 lodd til meg, jeg har ikke skjønt det å linke enda, får det bare til med egne bilder.
Maria sa…
1 lodd :)
maria.saether@hotmail.com
Wenche sa…
Spennende :-) 4 lodd på meg :-)
Anonym sa…
Tusen takk for att du la deg til som følger av bloggen min:)KLEM fra Magnhild
Så spennende! Jeg vil gjerne være med med 2 lodd:) Kommentar + følger. linda_nysveen@hotmail.com
Så spennende! Jeg er gjerne med og tar 7 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/giveaway-hos-viivs-hagerom.html

Klem fra Hilde
Da blir det to lodd på meg : )

*Tone*
LikeBree sa…
Spændende :-)
Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

http://likebree.kaashalvorsen.dk/
4 lodd til meg <3

Ønsker deg en nydelig dag!

Klem fra Renate
Så spennende!
Jeg blir med og trekker 4 lodd:o)

Ha en fin torsdag!
Heleneklem
Anne sa…
Jeg vil så klart bli med!
Er følger og har linket,det skulle vel bli 4 lodd.
Klem Anne
Pia sa…
Jeg prøver lykken med to lodd. Ha en fortreffelig uke. Vennlig hilsen Pia. (pia_Sofi@hotmail.com)
Hei...trodde jeg hadde meldt meg på både giveawayen...og lagt meg som følger...så feil kan man ta!
Nå har jeg iallefall gjort det...og trekker 4 lykkelodd!
Ha en fin-fin dag.
Klem fra Kristin
Laura sa…
Jeg vil gjerne være med på din giveaway. Så det blir 2 lodd på meg :) Ha en fin dag videre! Klem
Rekkehuset sa…
Jeg vil også gjerne være med Vivi! Jeg er jo følger fra før, så da får jeg vel to lodd da? spennende! Klem fra Hanne.
Artig med Give Away!! Jeg prøver meg med 1 lodd, Klem Anna
Liza sa…
Jeg forsøker meg på 4 lodd.
Forsøkte nettopp å laste ned bilde ditt, men jeg fikk den ikke opp på siden min, skal prøve igjen snart.
Krysser fingrene
Lilza
Spennende !!
Prøver meg med 1 lykkelodd :)

Klem Heidi
Unknown sa…
Hiver meg på med 4 lodd.Spennende med hemmelig gave ;)
Ha ei fin helg.
Huldra sa…
Først nå så jeg denne, og jeg vil selvfølgelig gjerne være med. Legger 4 lodd i potten og håper på lykke. :)

Fortsatt god helg fra Huldra. :)
Seascape sa…
Så spennende!
Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd.
Klem
Anonym sa…
Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com
Anonym sa…
Jeg er med vettu 2 lodd på meg.
Følger deg på bloglovin også :)
Elsker overaskelser.
celinexb@msn.com
Ha en fin søndag!
Hagestussla sa…
Flott blogg. Takk for fine kommentarer på min blogg. Nå vil eg følge deg !!
2 lodd..
Hagestussla sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa…
Spennende med overraskelser ... tar 1 lodd og satser på at det er vinnerloddet :-) Jeg elsker nemlig overraskelser ...
Ha en fin uke ...
BMB sa…
Jeg vil gjerne delta med 2 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
Regina sa…
Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Regina
(n.regina59@gmail.com)
hejsa80 sa…
Jeg følger og kommenterer og trekker 2 lodd :)

Mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com
LRH sa…
jeg tar 3 lodd nå :-) mulig jeg skriver om give awayen senere

mamlene.blogspot.com
Inspirert sa…
Spennende! 2 lodd på meg. Therese
Asbjørg sa…
Spennende med give away,2 lodd til meg!
Merethe sa…
Oi dette holdt jeg på å gå glipp av...to lodd til meg. :)
Aud sa…
Jeg tar gjerne to lodd, kommentar og følger:-)
Anonym sa…
Hei!
Jeg blir med, 1 lodd :)

mf.i@hotmail.com
Jorunn sa…
Har ikke blogg, så blir et lodd da :)
Anonym sa…
Hei på deg!

Jeg vil gjerne være med på denne.
Er redd jeg er for sen, men håper likevel at jeg får være med i trekningen. Har ikke vært med på noe på 1 uke grunnet meget alvorlig sykdom, så jeg er på etterskudd med alt.
Mvh. Guri Marie Kristoffersen
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne