lørdag 14. april 2012

Hagemessa på Lillestrøm 2012!

14.april og i følge kalenderen, så skal det være første sommerdag.
Kjennes helt greit for meg!

Hagemessa på Lillestrøm har vært, for oss et fast reisemål når april melder seg!
Og i år ingen unntak!

Alltid like spent på hva jeg finner av inspirasjon og hva som blir med hjem.

Her er noen bilder fra messa:


Festlig liten vannfortene med fugler av alle slag!


Helene Fredholm - må liksom bare innom henne. Mye fint å se og masse inspirasjon!



Koselig krypinn på en sommerkveld.



Har man noen bjørketrær, så har man plutselig en skillevegg!
Lekker og veldig enkelt!


Hagegalstand - mye spennende der også.
Måtte innom og titte, og ikke minst hente pellisstiklingen min som jeg skulle få av Snuffeldyret.
Og jeg var så heldig at hun var der, så vi fikk oss en hyggelig hageprat.
Kjempe koselig å treffe henne!


Hageblogg.no - måtte jo dit også!


Jeg er nok litt fasinert av vann!


Løktorget - her var det lett å bli GAL!


Mye lekkert her altså!


Kjempe fine hagemøbler. Denne benken kunne jeg virkelig ha tenkt meg!

Det var en kjempe flott dag, og dette skal jeg leve på helt til neste messe!

Hva jeg kjøpte kommer i morgen.
Må bare vaske en hagebenk først, slik at jeg får vist frem alt!

Kos dere på lørdagskvelden!

14 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Å der skulle jeg gjerne vært ,,er redd jeg hadde handlet mer en jeg greier å bære,,men det er jo mye artig å se på også ser jeg på bildene dine.

Bjørka er kommet så langt på solsiden og bare i dag har det blitt grønnskjær oppover i lia.

Ha en fin kveld Vivi ,Maritklem.

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Min andre dag på messa idag - og mye å se på. Jeg har ofte litt kjøpesperre når det blir så mye og jeg ikke ser etter noe helt spesielt, så det ble faktisk ikke sååå mye med hjem idag. Men noe ble det...

Og synd vi ikke treffes i denne omgang. Ikke godt å kjenne igjen de man ikke har truffet tidligere.
Bloggtreffet var veldig hyggelig. Og på hagegal standen yret det av liv, så det var ikke lett å sette seg ned for en prat idag. Litt roligere i går ettermiddag da jeg sto på stand.

Ha en fin helg videre!

Underberget sa...

Så gøy! Høres ut som en bra tradisjon å dra dit hver vår. Ser ut som det var mye fint og inspirerende å se på og kjøpe... Jeg håper jeg kan dra neste år:-)

hagen vår sa...

Kjempefin stemningsrapport fra hagemessa! Ha en fortsatt god helg!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Ser ut som du har hatt en dag med masse inspirasjon :)))
Så gøy å gå rundt på messe å suge til seg alt en kan ha nytte av ved en senere
anledning !!
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)) Setter utrolig pris på det !

Ha en fortsatt koselig lørdagskveld
Klem Heidi

Arlens boblebad sa...

Kjekt å få se bilder derfra, skulle gjerne ha vært der jeg og:)
Klem Linn

Fru Tunheim sa...

Å være på hagesenter om våren kan lett bli en dyr affære...så utrolig mange fristelser og en har jo lyst på nesten alt.

wenche`s hage/ hobby sa...

Der så det kjekt ut,og for et løkbord :)Skjønner godt at noe måtte bli med hjem ;)
Ha ei fin helg videre:)

Meg sa...

Ser fantastisk ut...
Blir en tur på oss imorgen :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja kan tenke meg det var mye lekkert der ;)

Du... Jeg har sendt deg en mail ang give awayen du vant hos meg :)

Klem Anette

Ranten sa...

Heldige deg! Jeg skulle så gjerne tatt en tur, men trøster meg med bildene dine. Kanskje til neste år?

Vigdis sa...

Takk for titten, Vivi! Fikk ikke dratt denne gangen, jeg, og da er det flott med en titt hos deg. Ha en fortsatt god helg!

Anette sa...

Härligt med trädgårdsmässor och ny inspiration. Jag var på mässa i Stockholm i fredags och man är verkligen full av intryck. Ha en fin dag!/Anette

Marita sa...

Ja vi kosa oss på messa igår vi også :)Men jeg så ingen "kjente". En fin dag var det uansett og idag føles det litt som dagen-derpå...hehe.