lørdag 28. april 2012

Hermetikk og blomster fra hagen!

Jeg liker veldig godt å dekke bord og koser meg med litt dill dall!

Jeg har brukt hermetikk denne gangen også. Campanulan som jeg brukte sist gang, fikk lov å være med i går også for den var fortsatt veldig fin!


To små maisbokser ved siden av pyntet også opp!
Her har jeg vært i hagen og plukket inn det som blomstrer.


Det var ikke lenge krokusen sto før den flatet ut, så jeg skjønte at det var for varmt inne.
Derfor satte jeg dem ut på verandan, til gjestene kom og da hadde den kommet seg igjen.


En lite søt bukett, som gjorde seg veldig flott på bordet!
Og når kvelden kom og gjestene takket for seg, var det veldig hyggelig å kunne gi bort den ene til gjesten vår fra Thailand!

Ser ut til å bli nok en fin dag med sol, og i dag skal jeg også ut!

Ønsker alle en flott søndag!

6 kommentarer:

Vigdis sa...

En god ide! Må huske å kjøpe fiskeboller :0)Ha en fin søndag!

**Perler på snor** / Dorthe DK sa...

Hvor fint, Vivi!
Rigtig god søndag.

:-) Dorthe

Tua sa...

Innmari fint :) Hermetikkvaser har jeg ikke tenkt på, regner med at jeg stjeler ideen din.
Kos deg i hagen i dag.

Landbohaven sa...

Smuk.
Tak for kigget.
Ha`en god søndag.

loftkroken sa...

Kjempefint,dekorativt :))
Ha en flott vår dag !

Klem & Smiiiil fra meg

Ranten sa...

Dette er du god på! Ha en fin kveld :)