mandag 30. april 2012

Mandagstema #38 - Velkommen inn!

Mandag - igjen, selv om det føles som fredag pga fri dag i morgen!

Tema hos Helene i dag er
Velkommen inn!


Mitt bilde i dag er fra sommeren i fjor!
Tur langs Telemarkskanalen.


Velkommen inn i neste sluse!
En flott tur med flott natur!

Har du lyst til å se flere bilder med tema - Velkommen inn så trykk deg inn i bloggen til Helene

Jeg har jobbet ute i hagen i dag, og det kjennes på kroppen.
Også har jeg fått så mange flotte overraskelser i dag, men det kommet i morgen!

Ønsker alle en fin kveld.

15 kommentarer:

Tua sa...

Bildet ditt er et skikkelig blinkskudd, artig motiv :) Kos deg masse i morra, vi krysser fingrene for godt vær.
Klem.

Anne sa...

Flott bilde !
Jeg var og så heldig å ta den turen i fjor..en opplevelse.
Ha en fin maidag i morgen.
Satser på strålende sol og hagekos.
Klem Anne

Vilt og vakkert sa...

HGeisann!

Ja takk, jeg vil være med på slusetur - enten i Telemark eller Østfold, to fylker jeg er veldig knytta til ;:OD) Koselig bilde!

Sunniva sa...

Fint bilde. Spennende hva som kommer bak slusen. Vi tok den turen for noen år siden, kjempefin tur. Ha en super hagedag i morgen!

Inger Marie sa...

Flott bilde!...deilig å være trøtt i kroppen etter en hagedag:)
Gleder meg til å se hva du viser imorgen:))
Nyt våren:))

Liza sa...

Fint bilde, lykke til i konkurransen.
KLem
Liza

Mona sa...

Härlig bild. Mysigt att åka längs en kanal med slussar.

Gillisbloggen sa...

Kjempe flott bilde,hadde vert kjekt og gått opp slusene der,kanskje det blir engang.Ønsker deg en fin uke :=)

marit´s,,, sa...

Stilig bilde Vivi .
Kos dere med 1 mai og fri.

Klem fra Marit.

EliogBella blogg sa...

Vakkert bilde, kan tenke meg det var en flott tur. Ha en fin 1. mai

Ezter sa...

Vad roligt att ha åkt i slussar! Mysig bild!

SigridfraEnget sa...

Der skulle jeg gjerne ha vært med den tur. Kanskje en gang...

Birgitte sa...

Spændende tur ;-)

sigrid sa...

Artig vri!

Kos deg med gode maidagar :-)

Unn sa...

Den turen er sikkert fin! Dit må jeg ta en tur en gang...