lørdag 28. april 2012

Tulipanene takker for seg!

Tulipanene som jeg kjøpte sist helg, har nå gjort sitt!
Og det er på tide å ta farvel!


Det er nok litt varmt her inne i stua hos meg..


..for hadde jeg satt dere litt kjøligere om natta...


..så hadde dere sikkert holdt ut litt til!
Men takk for nå, tulipaner! Og takk for den hyggen dere skapte..


..her i stua mi. Dere er slitne nå og slappe i bladene...

Så, kom dere ut i bingen nå. Til jord er du kommet, til jord skal du bli!

* * * * *
Ser ut til å bli en nydelig lørdag på Lillehammer. Sol fra skyfri himmel!
Vi skal feire litt bursdag i dag også og kalkunen står klar for steking!

Håper alle får en flott lørdag!

6 kommentarer:

EliogBella blogg sa...

Flotte bilder, jeg har det også for varmt i stuen, så det nytter ikke med tulipaner inne. Vi har flott vær og jeg skal ut i hagen. Ha en fin lørdag.

Tua sa...

Ja, ja alt har en ende også tulipaner dessverre. Nei, nå er det ut å jobbe i rotehagen. Sola skinner, men det blåser ganske mye, så særlig varmt blir det nok ikke i dag.
Kos deg med feiring, klem.

Randines hageblogg sa...

Kjekt med tulipaner som blomstrer og du er flink til å ta bilde når de er i avgang.

God helg til deg!

Liza sa...

De har gjort nytten sin da og pyntet opp hjemmet for en stakket stund.
Vi har kost oss ute i herlig solskinn.
Ha de gøy på bursdag
Klem
Liza

Sunniva sa...

Koselig med tulipaner , så lenge de varer. Men nå er sesongen over for tulipaner i butikk, ihvertfall der jeg jobber. Men nå er det like før vi får dem i hagen og det er minst like koselig:-) Ha en herlig søndag!

Vilt og vakkert sa...

heisann!

Alderdommen kan være vakker den også. Det gjelder å ha øyne for skjønnheten!
Ha fin søndag ;:OD)