søndag 6. mai 2012

Mandagstema #39 Favoritt motiv!

Helgene går altfor fort og det er mandag igjen.
Dagens tema hos Helene er
Favoritt motiv!


Jeg har nok noen forskjellige favoritter når det gjelder å ta bilde, men det er jo selvfølgelig hagen som er min største favoritt.


Så mange forskjellige motiver på en gang, og ikke minst utviklingen gjennom hagesesongen.
Alltid noe å glede seg over og forevige i et bilde!

Har du lyst til å se flere favoritt tema, så trykk dere inn på bloggen til Helene

Ønsker dere alle en fin mandag! 

19 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Du har så nydelig hage Vivi.
Flott bilde , ha en fin mandag.

Klem fra Marit.

EliogBella blogg sa...

Kjempefint bilde og hage. Misunner deg dine grønne fingre. Ha en flott mandag.

Snuffeldyret sa...

Ååhh, virkelig et flott komponert bed!

Annemor sa...

Ikke så vanskelig å gjette. Men du har en vakker hage, så det er forståelig.
God mandag

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/07/mandagstema-39/

Tante Titti sa...

så fint bilde!! Du har så mange flotte hagebilder, og jeg verker etter å sette igang i min egen hage!!
Ønsker deg en fin fin uke, og ta gjerne en kikk innom bloggen min for å delta på min give away!!
Titti-klæmm!!

Toril sa...

Kjempefint bilde av en nydelig hage! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

merethe sa...

Du har jo så mange flotte planter å ta bilde av i hagen din. :) En utrolig frodig hage!! Håper foten til sønnen blir fort god igjen. :) Jeg gleder meg masse til du og Hanne kommer til sommern. Håper dere kan se litt fremgang her i hagen. TTT !!! ;) Ønsker deg en fortreffelig uke. Klem

Randines hageblogg sa...

Flott bilde du har tatt av bedet, mange flotte farger!

kleppanrova sa...

Så frodig å flott hage!
Ha en fin uke!
Ingun

Asbjørg sa...

Du har så flott hage,ikke rart at den er en favoritt!Ha en fin kveld!

Gillisbloggen sa...

Kjempe fin hage kan tenke meg det blir vakkert utover sommeren.Ha en fin uke :=)

Ingeborg sa...

Ikke overraskende at hagen er ditt yndlingsmotiv, den er jo så flott:)

Fin ny uke til deg:)

Lises hjertegleder sa...

Nydelig hage med mange favoritter tenker jeg:)

Malys krok sa...

Sannelig har du en vakker hage! skjønner godt at du finner mange favorittmotiv her! -Margit-

Sunniva sa...

Du har flotte store bed, de må jo bli favoritttema å ta bilde av:-) Ha en kjempefin uke :-)

Siw Aina sa...

Hagen din er i en litt annen divisjon enn min ser jeg ;)
Flott bilde også.

Ezter sa...

Du har verkligen en vacker trädgård!

Anki-itte sa...

Ja, i en trädgård finns alltid mycket som man vill fotografera.

SigridfraEnget sa...

Hagebilder er alltid flott!