tirsdag 14. august 2012

Hagetur til Turid!


Finnes det noen mer koselig enn å besøke andres hage?
I går tok jeg turen opp til Svingvold, for å besøke Turid "Tuaihagen og huset".
Du verden for en hage hun har.
Det bugnet virkelig på alle kanter av hagen og jeg koste meg der jeg gikk på grusstiene hennes!


Her er det bare å nyte å se!




Kjempe koselig med en liten benk i hage.
Jeg måtte prøve sitte den, og det ga virkelig mersmak :)



Utrolig flott Ridderspore!


Litt pynt må man ha i hagen. Kjempe fint!


Er ikke noe rar at jeg koste meg her!
Og jeg skjønner godt at hun hadde masse besøk på søndag under 1000 åpne hager!


En perfekt avsluttning på en mandag ble det!
Veldig hyggelig med kaffe og kake og masse prat og latter!
Og noen planter rikere ble jeg også. Pelliser, Kattost og Storkenebb ble med hjem til Vingnes!
Snakk om herlig og flott hagedame :))

18 kommentarer:

Underberget sa...

Ja, det er alltid koselig og inspirerende å få se andres hager. Her var det jo virkelig fint, og den riddersporen var spesielt vakker, har ikke sett den fargen før:-) Ha en fin fin kveld Vivi!

4 i Kiellandsgata sa...

Så koselig at dere besøker hverandre=) Alltid hyggelig å ta en titt i andres hage=) Vibeke

Marita sa...

Ååå, ja hagen hennes er kjempeflott. Det er gøy å kikke i andre sine hager, og tenker det må være ekstra gøy da hageeieren er hageentusiast også :)
Forresten hadde du pynta så fint i forrige innlegg også :) Klem

Ranten sa...

Altid inspirerende å møte likesinnede og gå på hagevandring :)jeg benyttet søndagen til dette :)

marit´s,,, sa...

Å så fin hage og alle de flotte blomstene ,det var nok stas å være der.

Jeg skal følge med på revebjellen ,den får sikkert frøhus som de andre revebjellen ,,Og jeg tar av til deg vet du,,

Ha en fin kveld , Maritklem.

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken fin trädgård du besökt. Det bästa för att få ny grön energi.
Ha det gott.
Kram Maria

MarJE sa...

For ei super vandring i hagen du har hatt. Det er så inspirerande å få besøke andre sine hagar. Her var det mykje fin bløming.
Ha ein koselig kveld:)

sigrid sa...

Så kjekt!!

Fortsatt god veke til deg :-)

Kathrine sa...

Så artig da. Bare noen km fra der jeg kommer fra. Flott hage!
Den rosa riddersporen har jeg også i hagen, en av de kraftigste riddersporene jeg har faktisk.
Ha en fin fin uke fortsatt:)
Klem

Landbohaven sa...

Tak for rundvisningen igennem den smukke have.
Altid spændende at se andres haver og måske derved få inspiration.
Ha´ en god aften.

MissMette sa...

Å ja, det er alltid koselig
å se andres hager ღ Takk for
at du deler med oss...
Ha en fortsatt fin uke, klem
fra Mette

Ruben sa...

Det var en fin trädgård! En sådan stor flaska som finns med på bilden sålde de ganska billigt på Myrorna (Frälsningsarméns second hand). Vad dum jag var som inte slog till! Men jag har inte så mycket pynt, och så tänker jag alltid på att saker skall vinterförvaras också! (Dåligt med plats). Den gör sig väldigt bra där mot gruset.

Ha det gott!
/Ruben

Marit sa...

Flotte bilder fra Tuas hage! Det er alltid morsomt å være med på hagevandring. Takk for titten :-)

Mandelhjärta sa...

Så flott hage! Jeg kan forstå at du koste deg. Det er veldig inspirerende å se og oppleve andres hager. Spesielt når de har lagt ned mye arbeid i nettopp det.
Ha en fin dag! :)

Ellen sa...

Så herlige bilder fra Turids hage! Nydelig den rosa riddersporen. God klem til deg.

Vigdis sa...

takk for kikken. artig å se bilder fra Turids hage.

Leena sa...

En sån fin trädgård! Kul för dig som fick komma dit. Många bara idéer och många åhåh-suckar.

Tua sa...

Tusen takk for gode ord, Vivi. Det var utrolig hyggelig å ha besøk av deg. Vi kan vel hagevandre litt sammen senere også?