onsdag 1. august 2012

Vis din rose hos Moseplassen!

Anne hos Moseplassen har en roseutfordring - vis din rose!

For dem som har fulgt med meg i sommer, har skjønt at min stolthelt blandt rosene i år, er Constance Spry!


Den er har virkelig vist seg fra sin beste side, og blomstrert med mange store blomster.


Ettersom vinteren har vært grei, så frøs den ikke tilbake i vinter, og har nå blitt stor og fin.


Nå er den avblomstret, men dere kan se alle knuppene som var tidligere i sommer.


Dette var min rose - hva er din?

Gå inn på Moseplassen og vis frem din flotte rose!

Ha en fin onsdag!

12 kommentarer:

Marit sa...

Nydelig rose din Constance! Jeg er så glad for at jeg kjøpte den nå i sommer. Håper min blir like fin som din.
Klem fra Marit

Tua sa...

Nydelig rose dette, men dessverre ikke herdig nok for mine forhold. Godt jeg kan nyte din rose da :) Hadde vært hyggelig med hagebesøk før åpne hager også, Vivi, sånn at vi får skravlet skikkelig uten forstyrrelser. Etter helga er det jobb igjen, da er mange av kveldene ledige for meg iallefall, så om du har lyst send ei melding så vi finner en efta som passer.
Klem

Vigdis i Romerikshaven sa...

Nydelig rose! Deilig med en sånn rosesommer som vi har!

marit´s,,, sa...

Å så fin , nydelig lun rosafarge.

Marit.

merethe sa...

Ja den rosen ar utrolig vakker. :) Så deilig med sol idag... vært ute og puslet...skal snart ut igjen. Bløtt etter alt regnet som kom i går ettermiddag men håper det tørker opp. :) klem Merethe

Randines hageblogg sa...

Flott rose "Constanse Spry", virkelig lekker!

Rejen sa...

Den er superskøn både i blomsten og i farven...Klem og god aften til dig..

kleppanrova sa...

Nydelig rose du har!
Ingun

Anne (Moseplassen) sa...

Hun er jo så fin! Blir alltid facinert av den ballen.

Kjempehyggelig at du er med og deler roseglede :D

Mandelhjärta sa...

Flott, rosa rose! Nyt blomstergledene i hagen! :)

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Den var virkelig flott! Klarer den seg fint i mye regn? Så mange knopper som råtner bort...særlig på de historiske rosene