fredag 19. oktober 2012

Blommig fredag - "Opp og ned"

 
Jeg har funnet vinglasset og satt meg godt til rette i godstolen.
Det er fredag og helg.
Det er fyr på ovnen og det er ro i huset.
Frøkna er endelig hjemme etter ei uke på skoletur til Tyskland.
Da kan mor slappe av og senke skuldrene :)
Og hva er bedre da enn "Blommig fredag - Opp og ned"
 
Jeg var nok litt usikker hvilken bilder jeg skulle velge, men her er i allefall mine bidrag:
 
 
Strå i vannet, som strekker seg både opp og speiler seg ned

 
Dette er vel mest ned - tror jeg :)

 
Her er det vel også ned, men en gang i tiden så var den oppe.
 

Opp og ned i Slottsparken.
 
Har du lyst til å se flere "Opp - ned" bilder så trykk dere inn på bloggen
 
Ønsker alle en flott fredag!
 

22 kommentarer:

stallnilsen sa...

Ja, kos dæ masse med dine kjære, her blir det loff og ræker ikveld, med gullrekka på nrk :=)

Fine bilder, det med anda var spesielt fint ;)

Hilsen Lisbeth :)

Leena sa...

Men vilka fina vardagsbilder, upp och ner! Jag gillar speciellt ladan som har kollapsat, vilken historia! och så gillar jag ju killen som står så upp och ner, på händerna. Den som kunde göra det ändå ...
Ha en skön helg! Leena

Ingrid sa...

Flotte bilder! Syns alle passet veldig bra på "opp og ned"!
Og gröss og gru; för jeg vet ordet av det har vel jeg også en "fröken" som drar ut i verden. Kan forstå at det er godt å ha henne hjemme igjen!
Håper dere får en fin helg nå da!

Fru Tunheim sa...

Høres ut som du har satt deg godt tilrette og nyter fredagskvelden og tanken på frihelg....nyt den!

Jeg har som vanlig jobbehelg. Ca 3 av 4 helger jobber jeg, også denne, forrige helg og neste.

Anette sa...

Mmmm, vilka njutbara bilder. Jättefina.
/Anette

Ranten sa...

Morsomme bilder :) God helg Vivi!

marit´s,,, sa...

Herlige bilder Vivi .
Kos deg med fredagskvelden det har du helt sikkert fortjent.

Klem fra Marit.

Bettina Bäck sa...

Ha, ha! Kul tolkning av upp och ned. Fick nästan lust att stå på händer själv (jag låter bli, bryter nog ett ben eller två). Trevlig helg!

Vigdis sa...

Flott tolkning av temaet! Gamle forfalne hus har stor utstråling. Ha en riktig god helg!

Sabelhagens Olivlund sa...

Skönt att sitta och mysa i soffan vid brasan:). Vilka härliga upp och ner bilder! Gillar anden i vattnet:)). Och den fallfärdiga stugan. Tänk den som kunda stå på händerna:).
Ha det gott.
Kram Maria

Lyckans lilla hus sa...

Vackra bilder och fin beskrivning av en skön fredag. Ha en härlig helg!! Marie

Inger Marie sa...

Flott tolkning Vivi:)
Kos deg med "fredagsmys"..og god helg til deg også:))

Nora sa...

Så fine bilder og flott tolkning av temaet.
Ha en fin helg!
Klem!

Vivian Tisting sa...

Härliga och kul bilder.
Ha en go helg.
Vivian

Ingmarie We sa...

Så härliga foton! Och liljorna på din header är helt underbara. Ha en fin helg.

Marit sa...

Flotte bilder og flott tolkning av emnet. De gamle husene som sakte faller fra hverandre er litt vemodige. Ha en fin helg! Klem

Gunilla sa...

Vilka fina bilder.
Härlig tolkning av temat.

Trevlig helg

merethe sa...

SÅ herlig det nederste bilde var :)ja han har en liten plass i hjertet mitt han ;) Vakkert bilde av sivet i vannet. OG stilig av anda...og det gamle huset...et par slike stokker skulle jeg hatt :) Vakre. Ha en flott helg kjære Vivi. Klemmer Merethe

Lena/isis sa...

Vilka jätte bra tolkningsbilder. Vad skönt det låter med fredag , soffan mm.

Kram

Gela sa...

Vilket fint bidrag. Önskar dig en fin helg/Gela

Mias Trädgård sa...

Vilken vacker tolkning! Bilderna är helt betagande! Ha en fortsatt trevlig helg! :) Mia

Martin sa...

Fine bilder, og bildet av tømmerveggen er i særklasse. Et knallbilde.