fredag 30. november 2012

Blommig fredag - Advent!

 
Fredag igjen, og denne helga har jeg sett frem til lenge.
Det er advent og det er LOV Å PYNTE , og gjett om jeg gleder meg.
 
Men først Blommig fredag - Advent!
 

Når advent kommer, så er det enkelte ting som jeg må ha.
Juleblomster er et must.


Her har jeg laget en liten gruppe med to amaryllis.
Engelen kommer også frem i adventstiden.


Denne fine julestrømpa kjøpte jeg på julemarked hos Elin Merete i Rødstua.
En kjempe koselig ting, som skal bli en ny adventspynt hos meg.


Er ikke denne flott?
 
Dette er mitt bidrag til Blommig fredag. Har du lyst til å se flere adventsbidrag, så gå inn hos "Bland rosor och bladlöss".
 
Håper alle får en kjempe fin fredagskveld! Kos dere masse og nyt helgefreden!
 
I morgen er det Helgegleder igjen, og jeg håper dere har lyst til å være med!



15 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Kjempefint, ja blomster må til og julestrømpa er flott.
Det er koselig å pynte med lys og blomster nå i mørketiden.

Ha en fin kveld, Maritklem.

Elin sa...

Masse fin pynt! Koselig:)
Endelig kan vi finne fram pynten uten å være gale. Men du venter litt med juletreet eller?

Meta sa...

Vilken fin julstrumpa.
Jag har inte tagit fram så mycket än. får ta det lugnt och kurera min förkylning i helgen. Det kommer ett inlägg till Helgglädje i alla fall.
Ha En fin advent.
Kram Meta

Marit sa...

Så koselig det er hos deg med nydelig julestrømpe og flott gruppe. Ja, nå er det lov å pynte i vei!
Ha en fin helg, klem!

Pilgrim sa...

Julstrumpa måste jag skaffa till F :-) Tack för påminnelsen!
Ha en underbar advent!
Kram Hélena

stallnilsen sa...

Så fint du hadde pyntet dekorasjonen med ammaryllisene, engler hører julen til, det har æ og :)
Julestrømpen var fin .

Ha en fin kveld,

hilsen Lisbeth :D

Villa Linnea sa...

Ja, nu är det "tillåtet" att julpynta för fullt!
En skön adventshelg önskar Eva Linnea

Leena sa...

Så mysigt det ser ut hos dig! Precis så som jag tycker om.
Ha en riktigt fin första advent!

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken fin julstrumpa! Härligt att pynta och fixa:)).
Ha en fin helg.
Kram Maria

Frøken Solhat sa...

Så hyggeligt det er blevet -Ameryllis er en skøn skøn juleblomst Vivi......jeg ønsker dig og dine en dejlig 1. dec.

Knus Dorthe

Bettina Bäck sa...

Strumpan är jättefin! Fin advent!

Elin sa...

Hei! Nå er jeg klar til å legge ut helgegledene mine;)
Ha-ha, bare mas fra alle kanter...

Gitte sa...

Hvor fint og hyggeligt
Glædelig 1 advent til dig klem

carinaon sa...

Vilka fina dekorationer! Ha en skön advent,
Carina

Gunilla sa...

Vilka fina juldekorationer det ger så fin stämmning.

Trevlig advent