torsdag 30. januar 2014

Masse snø!

Det snør og det snør, og vi snør nesten ned.
Noen ganger lurer jeg på, om all denne snøen noen gang kommer til å bli borte?
Vil det bli vår igjen?


Men ingen ting jeg kan gjøre med denne snøen, så jeg måker den unna og tar økten som en god trim.


Det er mye snø på taket, når snøen vokser seg utover fra taket.


Portstolpen til nabo'n har fått en snøhatt.


Og under alt dette her, så ligger hagen og sover.
Jeg må nok vente noen måneder, før evt noen vårblomster viser seg.
I mens så koser jeg meg med snøen og vinteren, tar ting som det kommer og bruker heller energien min på noe annet.

Snart er det helg og masse å se frem til.


7 kommentarer:

Ranten sa...

Heldig den hagen som har dyne på?! Her er det barfrost og sånn har det vært en stund. Ikke for det, vi har heldigvis ikke regn :-)

4 i Kiellandsgata sa...

Oi, det var litt av en snø mengde! Her er det bart og kaldt! Og ikke et snøfnugg!!! god helg når den tid kommer=) Vibeke

Ingvill Egeli sa...

Så flott snøen ligger i hagen din. Virkelig et eventyrlandskap. Det er vakkert!

Ingeborg sa...

Jeg misunner deg, jeg. Her er ingen snø, bare tørke og masse vind. Og jeg lurer på om plantene vi planta i høst overlever denne rare vinteren.

Fine snøbilder, kos deg i helga:)

Mandelhjärta sa...

Ja, det var virkelig mye snø hos deg nå! Men naturen er forunderlig - det blir nok vår skal du se. ;) Men snøen gjør det vakkert, beskytter plantene og gjør dagene lysere.
Så flott samling servietter du har i innlegget under!
Ønsker deg en riktig god helg! :)

Inger Marie sa...

Ja dette var tykk vinterdyne...ikke fare for at plantene fryser iår:)
God helg:))

Lotta sa...

Wow....så mycket snö ni har! Får se hur det ser ut hos oss i morron????
Trevlig helg.
Kram Lotta