onsdag 27. august 2014

Macro-kule!

Kuletistlene er kjempe fine om dagen, og det er et kunstverk uten like.
Jeg har vært ute med macrolinsa, og tatt noen bilder av kula.


Kuletistlene er en flott staude i hagen, og er som sagt på sitt beste nå på sensommeren.



Selv om jeg ikke fikk fanget humla, så er kuletistlene en skikkelig godbit for humlene.


Det blir nok en fin dag her på Lillehammer, og det beste av alt er at jeg har fri i dag.
Planen er å få ryddet opp igjen litt i hagen, klippe gresset og kose meg i solveggen med kaninene mine.

Ha en fin torsdag alle sammen.


9 kommentarer:

Marit Sønstebø sa...

Lekre macro bilder!

Klem, Marit

Ingvill Egeli sa...

Så flotte bilder av kuletistel. De har virkelig en nydelig metallisk blåfarge.

Elin sa...

Skikkelig kule bilder! Spennende å eksperimentere med linser. Jeg ønsker meg også en macrolinse. Hvilken type har du?

Villrose sa...

Stilig sak!

Turid sa...

Enig. Kuletistelen er ei artig plante og en humlemagnet :) Flott fanget på bildene.
Ha fine dager. Vivi.
Klem.
NB. Resten av styret i hagelaget ville gjerne komme på besøk i din hage neste år. Weeeee, vi må sette en sånn ca dato :) :) :)

Jannibele sa...

Det var noen herlig macro-kuler! Ja, balltistelen er en glede å ha i hagen. Skikkelig humlemagnet er den også:)

Marit Helene Gåsland sa...

Se på den du så flott, det er mange små blomster tett i tett.
Det er så artig å se på makro bilder.

Så fine bilder Vivi.

Randines hageblogg sa...

Fine Macrobilder av Kuletisteler.

Ha en fin helg!

Maria sa...

De er så fine! ahr forsøkt å kjøpe den som plante og sådd frø nå på 3 året, men planten døde og frøene har ikke vis tegn til å spire :( bra å kose seg med andres fine bilder da:)