fredag 19. september 2014

Blommig fredag!

Fredagskvelden har kommet, og det er på tide med Blommig fredag igjen.

Dagens tema er "sommer pine", og dem er det jo egentlig mange av.


Når våren kommer og en ny hagesesong står for døren, så er det mange ideer og tanker som jeg ønsker å få gjennomført.


Sommeren kommer og hagen blir frodig og fin, og da er det ikke alltid like lett å gjøre alt man skulle ha gjort.


Kanskje til neste år? Ja, til neste år skal jeg passe mer på plantene. Rydde opp og klippe ned, så alt ser fint og flott ut hele sesongen.
Det er min evige sommer pine!


Har du lyst til å se flere sommer piner, så finner du her.


9 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Ha, ha! Må le, for jeg kjenner meg igjen. Rekker ikke alt jeg heller, og synes det er helt greit. God helg=) Vibeke

Sabelhagens Olivlund sa...

Visst är det så, jag borde också klippa ner och snygga till mer i mina rabatter. Fast jag tycker du har det jättefint hos dig.
Ha en fin helg
Kram Maria

Den lykkelige Hagen sa...

Det skal alltid bli enda finere og bedre neste år:)

Meta sa...

Ja den plågan känner vi alla till, att inte hinna med alltså.
Ha en fin lördag
kram Meta

Nora sa...

Hagen er aldri så fin som i tanken pleier jeg å si:-)
Nydelige bilder du viser!
Klem!

Refleksjon på livsvegen sa...

Nå ja! Hjå deg ser det no vakkert ut.. sjølv med hengade greiner og blomster på grusen. Det krevst mykje arbeid å halde hagen tipp topp heile tida. Og eg må innrømme at så mykje tid kan eg ikkje bruke. Hagen min er nok litt/mykje på "1/2 8" ;-) Men pytt, så lenge eg kose meg der er det også ok.
Ha vakker helg i hagen og i huset! @-}--

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Ja man kan alltid göra saker bättre, gäller bara att hinna med! ;)
Trevlig vecka! Hälsningar Ewa :)

Mias Trädgård sa...

Haha, ja en sådan sommarplåga har jag jämt! Här hinns aldrig riktigt med egna trädgården, mest andras! ha det gott! :) Mia

Liv i Hagen sa...

Hyggelige sommerplager dette, med nydelige roseblader på grusen. For mitt vedkommende kunne jeg selvfølgelig tatt med ugresset som vokser så fort utenfor hekken :-)