onsdag 12. november 2014

Fart og spenning i fotokurs!

En ny del i fotokurset er gjennomført, og jeg har igjen dratt med meg sønnen ut for å være modell.
Det er en liten utfordring nå som det blir fort mørkt, men i dag måtte jeg benytte sjansen med en gang jeg kom hjem fra jobb.


Det å kunne ta et godt bilde av en aktiv sønn i bevegelse, er jo en utfordring i seg selv, men med litt trening så kan det jo hende at jeg får det til.


Det var i alle fall ikke noe å si på iveren til denne modellen!


Har du lyst til å ta en titt på innlegg mitt, så finner du det på fotobloggen

Det er utrolig gøy, og jeg lærer masse nytt om foto.


6 kommentarer:

Merethe sa...

:-D en aktiv modell ja...flotte innlegg du lager av fotokurset Vivi. Skal ta en nærmere titt på det etter endt marked. Fine fotodager ønskes deg ;) stor klem

Maria sa...

Stilige bilder med masse fart!

naturglede/Randi Lind sa...

Her var det liv! Artige bilder! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Spennande!
Kjekt du gjennomføre fotokurset og inspirere oss andre!

Bille sa...

Hei! Litt av en utfordring å fange en så aktiv modell, men du greide det fint! :) Gøy med foto, men som du sier det er jo ikke mye gratis lys å juble for akkurat. Men snart snur det! :)

Prøver å titte innom fotobloggen din i løpet av helgen! Fin helg til deg!

4 i Kiellandsgata sa...

Så hyggelig å innom bloggen din igjen=) Dagene gikk plutselig fort, og det er blitt lite blogglesing. Det fotokurset høres jo veldig gøy ut=) Øvelse gjør mester=) God helg til dere=) Vibeke