lørdag 22. november 2014

Helgeglede #87

Nå er vi godt ut i november og snart så er det advent, og så er det plutselig jul.
Tiden flyr noen ganger altfor fort, og noen ganger er det viktig å ta en pust i bakken.

Har du en helgeglede som du har lyst til å dele med andre, så er du hjertelig velkommen til denne uformelle fotoutfordringen.


Sist helg tok jeg en pust i bakken, for noen ganger så har jeg behov for å bare være hjemme å gjøre det koselig rundt meg.


God mat er viktig, og jeg elsker å lage mat med gode smaker.
Selv om det bare er vi i familien, så er det kos med god mat på en lørdagskveld.


Og med godt drikke, så er lørdagskvelden helt perfekt.



Scampi som er marinert i sweet chilisaus, pasta med ostesaus og salat.
Utrolig god mat, med gode smaker.


Så er det rett på sofa'n med PC, og lørdagsgodt.


Og når det brenner inne på ovnen, og teppe er godt pakket rundt meg, ja det er helgeglede med stor H.
En perfekt helg uten noe form for stress og mas, bare hygge og ro.
* * *
Har du noen bilder som skaper helgeglede, eller har skapt en glede?
Da kan du lage et innlegg på bloggen din, og linke den opp hit.
Du kan også legge ut bilde på Instagram #helgegledervivishagerom

Ønsker alle en flott helg.


9 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Helgegledene dine er så koselige=) Jeg synes det er fint å roe helt ned noen ganger jeg også. Deilig å slappe av og ikke gjøre så mye! Fortsatt god helg=) Vibeke

hagen vår sa...

Hei! Det ser så himla godt ut. God helg! Anne

Villrose sa...

Viktig å stelle godt med seg selv og de en deler livet med :-)
Godt å være inne i hjemmets lune varme også!

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken mysig lördag du har, och jättegod mat. Sköt att ta det lugnt och bara njuta.
Kram Maria

Jannibele sa...

Mmmm, så deilig og koselig. Du vet å skape hygge og varme i hjemmet ditt. Ekte helgegleder Vivi:)

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig det så ut og matfatet var fristende. Viktig å nyte de små øyeblikkene. Ha en fin søndag! :)

Marit Helene Gåsland sa...

Ja det er godt å roe ned med god mat og drikke noen ganger, en trenger det i en ellers travel hverdag.
Så deilig mat du hadde laget, jeg tenker det smakte.

God søndag Vivi.

DeniseinVA sa...

Lovely photos and a lovely meme. I will try to join in next time. Thank you so much for linking with Today's Flowers and I wish you a very happy week.

lina@women perspective sa...

Love your shots.
Thanks for dropping by.