fredag 20. februar 2015

Blommig fredag!


Tredje dagen på rad med varmegrader og snø som tiner, og det føles så herlig.
Det er sol lenge etter arbeidsslutt, og det er snart så jeg kan ta runder i hagen for å se setter vårtegn.


Nå er det helg, og jeg er klar for vinterferie.
For å få litt vårstemning i stua, så ble det en snar tur innom Plantasjen etter jobb.


Gleder meg til min våriris blomstrer i hagen.


Og påskeliljene som stråler med vårsola.



Men det er nok lenge til jeg kan lete etter krokus, for snøen ligger jo enda, men enn så lenge kan de blomstre på stuebordet.


Flere grønne nyanser hos Blommig fredag.

Ønsker alle en fin fredagskveld.


11 kommentarer:

Maribel sa...

Gröna skira vårblommor, så fina. Trevlig helg!

Gunilla sa...

Så fint med vårblommor det ger en föraning om våren.

Trevlig Helg

Inger Marie sa...

Herlig vårblomster hos deg!
Grønt...ja det er jo det vi lenngter etter nå:)
God helg:)

Millas Trädgård sa...

Härliga lökväxter! Tänk vad vi längtar efter våren nu☺
Trevlig helg!
Milla

Villrose sa...

Ja nå må vi bare ha noen krukker med løkblomster å live opp med! Våririser ble med da jeg trengte såjord her forleden...

Mandelhjärta sa...

Så koselig med litt vårstemning inne! :)
God helg, Vivi!

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg!
God vnterferie.
Her er den straks ferdig..

God helg!

Den lykkelige Hagen sa...

Koselig med vårstemning inne. Det har vært uvanlig mildt ute i februar. Det er fortsatt en del snø, men det er håp om vår:)

Anne-Kristin Sander Naurstad sa...

Det er fint å pynte inne med de tidlige løkblomstene på denne tiden. Og så greit å kunne plante dem ut så de kan gi glede i mange år! Ha en fin helg! Klem fra Anne-Kristin

Lotta sa...

Så vårfint du har det! Precis vad som behövs nu!

Mias Trädgård sa...

Härlig vårblomning du visar! Ha det gott! :) Mia