lørdag 7. mars 2015

Rosa blomstring

Egentlig så er jeg ikke noe rosa-dame, og jeg har heller ikke tenkt så mye over de rosa blomstrene som finnes.
Men det var før, i allefall når det gjelder blomster. Rosa-dama kommer jeg vel aldri til å bli.
Roser og andre med rosa nyanser er nå velkommen i hagen, og jeg når det gjelder roser, så har antallet roser i hagen økt veldig de siste årene.

Her er mitt rosa bidrag til helgens Blommig fredag.











Link

I morgen starter Moseplassen opp igjen med X-faktor, og den første fargen ut er også Rosa.
Det blir spennende, og jeg gleder meg til å se alle de flotte rosa bidragene. 


12 kommentarer:

Marit Sønstebø sa...

Nydelige rosa bilder! Det er jo ikke alle som har rosadilla, men uansett er det en farge som kan kombineres med de fleste andre farger :)

God helg!

Klem, Marit

Maribel sa...

Riktigt fina rosa bidrag från dig.
Ha en trevlig helg!

Villrose sa...

Vanskelig - enn si umulig å unngå rosa blomster i hagen?
Men det blir jo fint, da, mellom alt det grønne :)

Anne (Moseplassen) sa...

Hei Vivi :)
Så fint med rosa, bare ikke så fint at Pilgrim og jeg hadde samme ideen samtidig... Menmen, sånn er det når jeg ikke har vett på å koordinere med andre som kjører utfordringer :( Håper du og andre vil være med lell! Det er jo mulig å bare leggee inn dette på søndagen, men da håper jeg at du kanskje vil skrive om konkurransen i ett blogginnlegg i tillegg? Det er litt fint å få spredt oppmerksomhet om konkurransen så tidlig som mulig.

Uansett, god helg! Håper sola skinner på nesetippen din :D

Gunilla sa...

Vilka fantastiska bilder på stora favoriter

Trevlig Helg

Mariann Svingen sa...

Nydelige bilder!! Masse flott i rosa i hagen din :-)
Er også sånn som deg, ikke noe rosa-dame hverken i bekledning eller interiør, men i hagen derimot....
Ha en fin helg :-)

Carina sa...

Vilka vackra rosa nyanser du visar här. Liljan var en riktig önskeväxt.

Ha det gott! Carina

Tante Rose sa...

En trenger ikke å være rosadame for å like blomster :) Den liljen er helt fantastisk, vet du hva sorten heter?

Meta sa...

Tänk så många vackra blommor de finns och för att inte tala om rosa blommor. Så fina bilder du har
Önskar dig en fin söndag
kram Meta

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ NYDELEG!

GOD HELG :-)

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Vackra växter och vackra bilder!

Trevlig vecka, hälsningar Ewa :)

Ingvill Egeli sa...

Dette var noen nydelige bilder av særlig vakre blomster. Tenk så mange hageopplevelser vi har i vente!!