onsdag 1. april 2015

Nesten ingen forandring!

Da har jeg tatt 1. månedsbilde, og det er skuffende lite det har forandret seg.
Vi har jo fått besøke av kongvinter igjen, og hans etterlatenskaper ligger godt igjen i hagen.


Dette bilde er fra i dag 1. april - og som dere ser så er det lenge til ugresset spretter her.


Her er bilde fra 1.mars - joda det har minket på snøen, men det er ikke nok.


1. april - det er nok noen flere visne tuster som stikker opp av snøen i dag.


Slik så det ut 1.mars - det er litt mer snø mot veggen på drivhuset her.

Konklusjonen må jo bli at det går den rette veien, men tålmodig har jeg aldri vært.



5 kommentarer:

Marit Sønstebø sa...

Jeg forstår deg godt, for det er så frustrerende å få masse snø når en har nok fra før. Det er litt av en tålmodighetstest fos oss hageeiere!

God påske!

Klem, Marit

Den lykkelige Hagen sa...

Æsj, ja nå trenger vi ikke mer snø! En kan jo bli ekstra utålmodig når man ser vårblomstene strutte hos andre. Jeg kan trøste med at det er snø her også og ingen blomstring ennå (selv om det er en mager trøst!) God påske!

stallnilsen sa...

Ikke morsomt med denne kong vinter som til stadig er på besøk , han kunne bare tatt sæ en lang vinterferie nu og ikke komme tilbake igjen før i desember :)
Håper snøen smelter fort hos dæ.

Ha en fin påske Vivi :)

Lisbeth :O)

naturglede/Randi Lind sa...

Våren kommer nok din vei også ganske snart. Ønsker deg glade aprildager og god påske.

Anne-Kristin Sander Naurstad sa...

Ja, nå har til og med Bergen fått litt aprilspøk etter å ha vært uten i mange uker. Jeg håper den forsvinner i løpet av formiddagen, for nå vil jeg ut og gjøre noe kjekt! Må jo ha noe å vise på bloggen min! Håper dere får noen milde dager så snøen smelter raskt! Riktig god påske til deg! Klem fra Anne-Kristin