torsdag 25. juni 2015

Besøk fra Gausdal hagelag

Mitt første organiserte hagebesøk er over, og du verden så koselig det var. 
Åtte koselige hagedamer fra Gausdal hagelag, ankom hagen min for vandring.
Litt kjølig vær, men det stopper ikke hageglade damer. 




Selvfølgelig måtte damene hilse på kaninene, som også synes det var stas med besøk.





Utrolig koselig med likesinnede damer på besøk, og vi hadde mange like tanker om planter og deres plassering.


Etter en vandring er det alltid godt med kaffe.
Vaniljekake og rabarbrakake ble bakt og servert.

Jeg var nok kanskje litt småstressa de siste timene, og jeg gikk kvalitetsrunder for å sjekke at alt var i orden.
Men at det var koselig å ha besøk, ja, det var det virkelig.

Nå slenger jeg beina på bordet, og lader opp til siste arbeidsdag før ferie.




5 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt!

Sikkert godt med ferie :-)

Turid sa...

Tusen takk for at vi fikk komme inn i din flotte hage Vivi :) Det ble ei koselig kveldsstund med vandring blant alle de vakre plantene og nye ideer ble snappet opp. Og tusen takk for nydelige kaker og god varm kaffe.
Ha en finfin ferie, så snakkes vi plutselig :)

Mariann Svingen sa...

Det så veldig koselig ut! Heldige damer og heldige deg som fikk besøk :-) tenker dere hadde utbytte av det alle sammen på hver deres måte. og veldig koselig å treffe likesinnede.
Ha en flott sommerhelg :-)

Inger Marie sa...

Så flott Vivi!
Kjekt med besøk av folk med felles interesse...selv om jeg kan fortå en blir litt stresset i forkant.
God sommerhelg:)

Underberget sa...

Så gøy med åpen hage, jeg skulle også gjerne vært på hagebesøk hos deg! Veldig fine bilder her og i innlegget under:-) Det er veldig hyggelig å møte andre hageglade. Kos deg masse i ferien!
Klem fra Berit