lørdag 4. juli 2015

Gleden av å være hageeier

Noen dager på hytta i dette været, det merkes på hagen.
Her var det full blomstring når jeg kom hjem i dag, og jeg løp rundt og knipset blomster til den store gullmedaljen.

Livet som hageeier er slett ikke verst, og jeg nyter rundene i hagen. Måtte dette flotte sommerværet vare lenge.
Her kommer det noen bilder fra hagen min den 4.juli 2015















Det er litt tørt, så jeg har som smått begynt å vanne litt. Det er spådd regn nå over helga, men jeg tenker at det blir sikkert ikke noe av :)

Håper alle har varme sommerdager.


3 kommentarer:

Marit Sønstebø sa...

Ja, vi hageeiere har mange gleder! Så fine valmuer du har, og de så ut som en skikkelig fargeklatt i hagen :)

Nyt varmen!

Klem, Marit

Frk. Anemone sa...

Ja, livet som haveejer ser ud til at være fint hos dig :) God sommersøndag.

Ingvill Egeli sa...

Det var virkelig noen spennende og flotte farger på irisene dine, og for et flott drivhus du har!