tirsdag 30. september 2008

Høststemning i fjellet

Etter noen fine dager i fjellet har vi i dag vendt nesen hjem igjen. Vi har gått flere fine turer og laget mat ute. Det har vært veldig deilig å bare kunne slappe av og ikke tenke på klokka og hverdagen hjemme.
Jeg har prøvd å fange høsten og ville dele noen bilder med dere.

Lar du fjellet vise deg sine skatter, da har du fått noe som du skal gjemme i hjertet ditt.












Når fjellet viser sitt høstlige pryd, så synes jeg det er fint å kunne sitte nettopp her og tenke. La hverdagen fare og la meg fange. Åh, bare tiden kunne gå sakte.

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Flotte bilder!! Lurer på hvor de er tatt? Jeg er oppvokst tre mil fra Lillehammer:-))
Fjellet er det flotteste som finnes av det å kunne slappe av. En skulle ønske en bestandig kunne være der. Vakkert.

:-))

Vivi sa...

Bildene er tatt i Fåberg vestfjell. Grense mot Nordre Land og Gausdal.
Ja, fjellet er skjønt på høsten. Hadde liten lyst til å reise hjem i dag.

Kathrine sa...

Det var litt kjente trakter. Jeg er oppvokst i Gausdal jeg. Kjenner nok Gausdal Vestfjell best. Der lå vi hver sommer i telt for å fiske ørret til vintersbruk, fra jeg var 5-6 år til 14-15 års alder.
Nå er nok Selbufjellene jeg trasker mest i, da vi har hytte opp mot tregrensa mot Meråker/Tydal.

Ha en fin dag fortsatt:-)

merethe sa...

Så nydelige bilder du har tatt. Naturen kan ta pusten fra en. Den er så vakker at jeg blir lykkelig av å se slike bilder.

Anne på Moseplassen sa...

så deilige høstbilder. Alltid stas å se bilder fra fjellet!